دوره آموزشي ويژه مديريت رفتار و ارتباط با مشتري "CRM" از سري دوره هاي آموزشي توانمند سازي نيروي انساني بخش گردشگري برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۸۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مخاطبان اين دوره پرسنل تمامي سطوح ارائه كننده خدمات گردشگري، پرسنل تمام سطوح هتل ها و مراكز اقامتي و پرسنل تمام سطوح دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري بودند.

هدف از برگزاري اين دوره آشنايي بيشتر با مديريت ارتباط با مشتري، نحوه برقراري ارتباط صحيح و مستمر، برآوردن انتظارات و نيازهاي آنان و جلب رضايت و وفاداري مشتريان در صنعت گردشگري است.

در جلسه دوره آموزشي ويژه مديريت رفتار و ارتباط با مشتري كه در سالن همايش هاي دانشگاه پيام نور زنجان برگزار شد مباحثي چون آشنايي با مفهوم مشتري و مشتري مداري، شناخت نيازهاي آنان و شناسايي مفهوم مديريت ارتباط با مشتريان، بخش بندي بازار در صنعت گردشگري و عوامل جذب مشتريان، نقش نيروي انساني در پياده سازي سيستم مديريت ارتباط با مشتريان، مزاياي به كارگيري سيستم هاي مدرن مديريت ارتباط با مشتريان در هتل ها و مراكز اقامتي، كارگاه استفاده از يكي از سرويس هاي رايگان و تجاري نرم افزارهاي ميل چيمپ و سلز فور و مديريت مهمان نوازي، سطوح رضايت مشتريان و سنجش كيفيت خدمات در صنعت گردشگري مطرح شد.

گفتني است در راستاي توانمند سازي نيروهاي انساني بخش گردشگري تاكنون شش دوره "روش تدريس و آموزش مدرسين" ، "راهنمايان طبيت گردي"، " راهنمايان ايرانگردي و جهانگردي" ، " مديران فني دفاتر خدمات مسافرتي" و " راهنمايان موزه و محوطه هاي تاريخي" برگزار شده است.

ارسال نظرات