خبرهای داغ:
رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم خبر داد

ارسال 100 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم از ارسال 100 اثر عکس به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۵۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
ارسال 100 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسین محمدرضایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: اگر امروز قدرتی از اراده الهی از جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه و به ویژه در کشورهای اطراف ساطع است، ‌نتیجه فداکاری ملت ایران و آثار خون شهدای بزرگوار است و باید در نظر داشت زندگی هر یک از شهدا برای اداره جامعه سرمشق است.

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج معجزه انقلاب محسوب می‌شود و نقطه اتصال ملت ایران با اراده الهی است و امروز بسیج توانسته خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهد.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه امروز همه توطئه‌های دشمنان انقلاب به ویژه استکبار جهانی در سوریه به خاطر ترویج تفکر بسیج و دفاع مردمی با شکست مواجه می‌شود، گفت: مردم و تفکر بسیجی و حضور بازماندگان دفاع مقدس سبب می‌شود تفکر غرب شکست بخورد و آنها به این نتیجه برسند که باید با جمهوری اسلامی مذاکره کنند، البته مذاکره‌ای که حیثیت و ارکان نظام جمهوری اسلامی حفظ شود.

وی عنوان کرد: با وجود تمام هشدارهایی که رهبری طی یک سال گذشته داشتند، گوش‌های ناشنوایی هر روز شعار دادند و دم از تدبیر و امید زدند و امید را به چیزی تشبیه کردند که نهایت منجر به بدعهدی آمریکایی‌ها شد.

محمدرضایی عنوان کرد: خداوند عنایت کرد و دوباره چهره زشت ابرقدرت‌ها برای ملت ایران رو شد، بدا به حال کسانی که این مسیر را به امید رسیدن به آرزوها طی کردند، خوشبختانه امروز تفکر بسیجی که هر روز گسترش پیدا می‌کند، نظام را از خطر نجات داد.

وی با بیان اینکه نقش و تفکر بسیجی ملت ایران بود که همه توطئه‌ها را نقش برآب کرد، گفت: امروز در قم و در کنار مجموعه برنامه‌ها و ابلاغیات سپاه، بسیج رسانه فعال شده و خدا را شاکریم که 150 نفر از اصحاب رسانه عضو بسیج رسانه شدند.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: قم پس از تهران قطب دوم خبری و رسانه‌ای کشور است که ظرفیت‌های فراوانی دارد. مرجعیت، حوزه علمیه و بارگاه کریمه اهل بیت(س) از جمله شاخص‌های بی‌نظیر قم است که سبب شده بخش رسانه قم شکل پویا و قوی از خود نشان دهد.

وی با اشاره به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان کرد:‌ بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 60 اثر عکس و 40 اثر خبر و گزارش بود.

محمدرضایی با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره با همکاری اعضای شورای قشر گفت:‌ آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، در بخش عکس دو اثر و پنج اثر برتر مکتوب و 6 اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند که در این جلسه از صاحبان آنها تقدیر می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار