فرماندار اشکذر صبح امروز در نشست با رئیس صندوق کارآفرینی امید استان یزد ضمن تاکید بر حمایت از راه اندازی کسب و کارهای کوچک اظهار داشت: لازم است تا با اعطای تسهیلات مناسب زمینه را برای ایجاد و رشد بنگاه های کوچک اقتصادی فراهم کرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۲۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرماندار اشکذر صبح امروز در نشست با رئیس صندوق کارآفرینی امید استان یزد ضمن تاکید بر حمایت از راه اندازی کسب و کارهای کوچک اظهار داشت: لازم است تا با اعطای تسهیلات مناسب زمینه را برای ایجاد و رشد بنگاه های کوچک اقتصادی فراهم کرد چرا که امروز صنعت به شدت نیازمند حمایت است.

«محمد علی شاه حسینی» فرماندار اشکذر ضمن تاکید بر تسریع روند پرداخت وام های خوداشتغالی گفت: صندوق کارآفرینی امید می‌تواند در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده، زمینه اشتغال‌زایی پایدار را فراهم آورد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت خوب صندوق کارآفرینی امید در شهرستان اشکذر گفت: این صندوق خدمات خوبی به شهروندان به خصوص در پرداخت تسهیلات ازدواج ارائه کرده است.

شاه حسینی با بیان اینکه شهرستان اشکذر از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در زمینه های مختلف از جمله کشت گیاهان دارویی، صنعت اسب، گشت های گلخانه ای و .. برخوردار است، تصریح کرد: همین جا از صندوق کارآفرینی امید دعوت می کنیم تا با بازدید از طرح های موجود در شهرستان ارزیابی لازم را نسبت به مشارکت و سرمایه گذاری در این پروژه ها به عمل آورند.

ارسال نظرات