رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم:
نج باب خانه گردشگری در شهرستان طارم وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۰۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم ضمن اشاره به رونق گردشگری طی سالهای اخیر در سطح شهرستان طارم، گفت: در حال حاضر دو باب از خانههای گردشگری این شهرستان از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز فعالیت دریافت کردهاند.

ابراهیم نجفی با اشاره به اینکه مجوز یکی از خانههای گردشگری شهرستان طارم در حال صدور است، تصریح کرد: دو باب از این خانهها نیز متعلق به دهیاریها است.

وی با بیان اینکه خانه گردشگری روستای هدف گردشگری «ولیدر» در حال اخذ مجوز است، اظهار کرد: دو خانه گردشگری هم در روستای هدف گردشگری «شیت» فعال بوده و گردشگران زیادی سالانه در آنجا اقامت میکنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم با اشاره به وجود متقاضیانی به منظور احداث خانه گردشگری در نقاط مختلف شهرستان طارم به ویژه «گیلوان»، یادآور شد: احداث یک باب خانه گردشگری در این نقطه از طارم در دستور کار بوده و با تخصیص اعتبارات پیشبینی شده، کار آن آغاز خواهد شد.

وی به پیگیری به منظور احداث کمپ گردشگری سرخه دیزج در شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پیگیر زمین مورد نظر برای این پروژه بزرگ و مهم هستیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طارم تلاش برای توسعه هر چه بیشتر صنعت گردشگری را یکی از مهمترین اولویت‌‏های این اداره دانست.

ارسال نظرات