امام جمعه اهل سنت ریگان گفت:هدف استکبار تثبیت سلطه است و می خواهند در میان مسلمانان اختلافات بوجود آورند و می‌خواهند مسلمانان را از بین ببرند ،من عرض می‌کنم این اهداف آنها اهداف شومی است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۹۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ همایش بزرگ وحدت شیعه و سنی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ، امام جمعه ریگان، امام جمعه اهل سنت ریگان ،سران طوایف و مسؤولان محلی شب گذشته در مصلای این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه اهل سنت ریگان در این همایش اظهار داشت:امروز ما نیاز به وحدت عملی داریم ،الحمدالله وحدتی که در این شهرستان داریم وحدت مثال زدنی است و همه اقشار مختلف مردم در کنار همدیگر هستند و سعی داشته باشیم که این وحدت برای همیشه حفظ شود.

مولوی ملازهی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیشتر بیاناتشان تاکید می‌کنند نسبت به وحدت،افزود: امروز می‌بینیم در جهان و در منطقه که این همه قتل و کشتار و بی رحمی است و مردم در مساجد در مراسمات عزاداریشان قتل و عام می‌شوند.

وی عنوان کرد: هدف استکبار تثبیت سلطه است و می خواهند در میان مسلمانان اختلافات بوجود آورند و می‌خواهند مسلمانان را از بین ببرند ،من عرض می‌کنم این اهداف آنها اهداف شومی است و کور خوانده‌اند تا زمانی که فرهنگ ما  فرهنگ قرآنی باشد دشمن کاری نمیتواند انجام دهد.

امام جمعه اهل سنت ریگان گفت:هدف دشمن ناامنی در بین مسلمانان است و تامین امنیت برای ایادی کفر امثال اسرائیل، ما باید بیدار باشیم و فرهنگ اسلامی خودمان را حفظ کنیم.

مولوی ملازهی خاطر نشان کرد:امروز ایادی کفر و سران کفر دست به دست هم داده‌اند و خاصه اینکه میخواهند مسلمانان را از بین ببرند.

وی افزود: همه ما ایرانی هستیم و همه ما باید از ایران دفاع کنیم،ایران یعنی شرف و ناموس ما، و هر کسی به اندازه توان خود باید برای امنیت و حفظ  وحدت تلاش و کوشش کند.

ارسال نظرات