معاون پژوهشی آموزش و پرورش کردستان در جمع برگزیدگان تحقیق و پژوهش
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش کسب دانش و آگاهی است که این مهم از طریق تحقیق و پژوهش محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۶۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان و با هدف گرامیداشت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج تجلیل شد.
 
طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان پیش از ظهر امروز  در این همایش گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش کسب دانش و آگاهی است که این مهم از طریق تحقیق و پژوهش محقق خواهد شد.
 

محمدی بیان کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی با تصویب شورای فرهنگ عمومی 25 آذر ماه به نام روز پژوهش نام گذاری شد که بعدا با اهداف فرهنگ سازی در عرصه علم و دانش، آشنایی با نقش و جایگاه پژوهش در اداره جامعه، بهبود زندگی مردم نیز تعامل مردم با دست اندرکاران تحقیق و پژوهش و مهمتر از همه اشاعه دانش و اطلاعات پژوهشی در سطح جامعه با تصویب وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش هفته آخر آذر ماه به عنوان هفته پژوهش نامگذاری گردید.

 

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان افزود: قدرت غالب جهان در هزاره سوم علم است و معبر اصلی رسیدن به علم، تحقیق و پژوهش است که زیر بنای آموزش نیز می باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در بخش پژوهش، گفت: توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش زیر بنای آموزش است و آنچه از هر رویکرد دیگری در این راستا مهمتر و بلکه مقتضی تر است اتخاذ رویکرد پژوهشی در مواجه با فعالیت های متنوع آموزش و پرورش است که در این میان باید مصادیق اولویت دار توسعه فرهنگی در آموزش و پرورش را جستجو و تقویت کرد.

 

محمدی در پایان سخنان خود به مولفه ها و مصادیق متعدد تقویت رویکرد پژوهشی اشاره کرد.

 

در پایان این مراسم از 39 نفر از داوران و پژوهشگران برتر ناحیه و استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات