مسئول روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان:

خبرنگاران گیلانی با خانواده شهدای مدافع حرم دیدار می کنند

مسئول روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز به کار برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر در کیلان گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم از برنامه های مهم این کمیته است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۱۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، قاسم مصفا در دیدار اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با آیت الله رمضانی با بیان اینکه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر برای چهارمین سال متوالی در استان تشکیل شده است اظهار کرد: این کمیته یکی از مهم‌ترین کمیته ستاد دهه فجر در استان است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها با پوشش برنامه های دهه فجر بستر را برای حضور مردم در یوم الله 22 بهمن فراهم خواهند کرد گفت: اصحاب رسانه بستر را جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله دهه فجر با اطلاع‌رسانی دقیق فراهم می کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه سال گذشته 300 نفر از خبرنگاران در کمیته ارتباطلات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی عضو بودند گفت: دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، دیدار با مسئولین عالی رتبه شهرستان ها و بازدید از پروژه های بزرگ شهرستانی از برنامه های مهم این کمیته است.   

وی با بیان اینکه برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود گفت: شعار سال نیز به عنوان شعار محوری این کمیته است.

مصفا در پایان خاطرنشان کرد: سفرهای شهرستانی این کمیته با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف از دی ماه جاری در استان آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات