همایش آموزشی «یاوران معروف» با حضور اساتیدی از دادگستری کل و سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن جلسات اشراق این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۰۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در این همایش آموزشی_ توجیهی در تشریح و تبیین اهمیت و برکات امر به معروف و نهی از منکر به حدیثی از امام محمد باقر(ع) اشاره و کفت: امام پنجم شیعیان در حدیثی می فرمایند به واسطه امر به معروف و نهی از منکر تمامی فرایض بر پا می شود.

حجت الاسلام سید مجتبی حسینی دین شناس بودن، آگاهی از حلال و حرام، داشتن انگیزه دینی و مایوس نشدن را از جمله ویژگی های آمران به معروف و ناهیان از منکر برشمرد و افزود: با هدف احصای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر، در سطح سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، تمامی ادارات تابعه و شرکت های وابسته تعدادی از افراد صاحبنظر و دارای صلاحیت انتخاب شده اند به طوری که این افراد به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر سعی در ترویج و گسترش مصادیق احصا شده خواهند داشت.

گفتنی است، در این همایش همچنین اساتیدی از سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مباحثی در خصوص چالش های امروز فضای مجازی عنوان کرده و وظایف و مسئولیت های آمران به معروف و ناهیان از منکر در این زمینه را یادآور شدند.

ارسال نظرات