خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: تقویت بنیه‌ی علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر ضروری است.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۸۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای این ستاد در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش تشکیل شد.

در این جلسه، حقایق‌پور با اشاره به اینکه چند سالی است که دستگاه‌های اجرایی با مشکلات اعتباری مواجه هستند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از جمله

این دستگاه‌هاست ولی با همین شرایط در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران تلاش می‌کند.
وی با اشاره به آموزش عالی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، هر ساله در تامین شهریه‌ی تحصیل دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های آزاد هزینه‌های زیادی را پرداخت می‌کند که این موضوع، مشکل بزرگی برای این نهاد به شمار می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در آموزش عمومی نسبت به آموزش عالی از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: با برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور، می‌توانیم هزینه‌های تحصیل دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را کاهش و قبولی آنها را در رشته‌های مناسب دانشگاه‌های دولتی ارتقا داد.

حقایق‌پور تقویت بنیه‌ی علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و افزود: مسوولان آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با بکارگیری راهکارهایی از جمله برگزاری کلاس‌های تقویتی به این هدف دست یابند.

این مسوول با اشاره به برنامه‌های ایام دهه‌فجر در مدارس بیان کرد: باید این برنامه‌ها به نحوی برگزار شود تا اطلاعات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در خصوص اهداف شکل‌گیری و دستاوردهای انقلاب اسلامی ارتقا یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم بایستی در اجرای این برنامه‌ها از ورود به مباحث سیاسی خودداری کنیم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها