رحیم بنامولایی گفت: در بحث برگشت تسهیلات واحدهای تولیدی باید منطقی باشیم و پرداخت یکساله این وام‌ها امکانپذیر نیست و باید حداقل ۳ سال برای این موضوع تنفس ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۴۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رحیم بنامولایی رئیس اتاق بازرگانی البرز اظهار داشت: یکی از بزرگترین جاذبه‌های جذب توریست و سرمایه‌گذاری در البرز وجود جاده چالوس و پیست اسکی دیزین است.
 
پرداخت یکساله تسهیلات واحدهای تولیدی امکان‌پذیر نیست 

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی دعوت به مشارکت در این زمینه می‌کنیم، افزود: در ارتباط با توریست درمانی در استان البرز یکسری موفقیت‌هایی به‌دست آمده که سبب شده در منطقه جزو یکی از بزرگترین کشورها به شمار بیاییم.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه کشورهای عربی برای عمل‌های پزشکی و زیبایی به کشور ما می‌آیند، گفت: یکی از بحث‌های بسیار مهم راه‌اندازی تولید است که در سفر رئیس‌جمهور به استان البرز  خواسته‌هایی در این رابطه  مطرح شد.

بنامولایی با توجه به اینکه مشکلات زیادی در دوران رکود به وجود آمده است، گفت: در بحث برگشت تسهیلات واحدهای تولیدی باید منطقی باشیم و پرداخت یکساله این وام‌ها امکان‌پذیر نیست و باید حداقل 3 سال برای این موضوع تنفس ایجاد شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه سیاست‌های دولت حمایت از صنایع کوچک و متوسط است و به اشتغال رونق می‌بخشد، گفت: این صنایع می‌توانند کارهای بسیار مهمی انجام دهند و گرداننده تولید با حداقلها باشند.

وی با اشاره به اینکه 5 میلیارد تومان بودجه برای راه‌‌اندازی نمایشگاه بین‌المللی در استان در نظر گرفته شده است، گفت: از طریق فراخوان  و کمک بخش خصوصی تمام فعالانی که دستی بر آتش دارند و می‌توانند؛ سهام بخرند، می‌‌توانند در توسعه نمایشگاه اقدامات خوبی را انجام دهند.

بنامولایی با اشاره به اینکه در بخش شیرینی و شکلات کشوری سالی 600 میلیون‌دلار و در بخش صنایع لبنی در حدود 660 میلیون دلار صادرات داشته‌ایم، گفت: باید مشکلاتی که بر سر راه تولیدکنندگان و صادرکنندگان وجود دارد برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با توجه به اینکه باید تولید بدون کارخانه را به جوانان آموزش دهیم، عنوان کرد: جوانان با ثبت برند از ظرفیت‌های موجود در کارخانجات استفاده کنند و سهم خود را از بازار داخلی و خارجی بدست آورند.


ارسال نظرات