خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان این اداره‌کل گفت: زمان آزمون کتبی این مرحله روز 5 اسفند ماه سال جاری و زمان آزمون شفاهی هم از 25 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه سال جاری است.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۳۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل با اشاره به برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: زمان آزمون کتبی این مرحله روز 5 اسفند ماه سال جاری و زمان آزمون شفاهی هم از 25 بهمن ماه تا 4 اسفند ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، سازمان اوقاف کشور طرحی را با چشم‌انداز چهارساله تدوین و با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن، در کشور اجرایی کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: به تمام افرادی که مجموع امتیازات آن‌ها در آزمون‌های شفاهی و کتبی بالاتر از 70 باشد، گواهی پایان دوره از طرف سازمان اوقاف تعلق می‌گیرد؛ ضمن اینکه جوایزی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

عادل با بیان اینکه استان قزوین طی این سال‌ها از جمله استان‌هایی است که دارای بیشترین تعداد سهمیه را به خود اختصاص داده است، گفت: در این زمینه شاهد چشم‌گیر شرکت‌کنندگان هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه موج قرآنی بسیار خوبی در قزوین ایجاد شده است، عنوان کرد: این موج قرآنی بسیار مطلوب در بین مردم نفوذ کرده است.

1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها