خبرهای داغ:
مدیر حوزه های علمیه قزوین گفت: تربیت طلاب انقلابی، ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی و اساتید مدارس علمیه است و باید نسبت به این موضوع مهم تلاش داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۸۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام علی عباسی در مراسم مدیران مدارس علمیه استانهای قزوین، گیلان و زنجان که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزارشد به تقویت حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: باید منویات مقام معظم رهبری را در این خصوص توسط شما مدیران مدارس  علمیه عملیاتی نماییم .

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خدای تبارک و تعالی ظرفیت های بالقوه ای در اختیار ما انسان ها قرار داده و باید از این استعدادها و ظرفیت ها در همه ابعاد اخلاقی، علمی و تهذیبی به بهترین نحو استفاده نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز روحانیت بصیر نه  تنها درهمه ابعاد انقلاب اسلامی  نقش موثری داشته بلکه در عرصه های مختلف این نظام اسلامی حضور تاثیر گزاری داشته وخواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با انقلابی بودن حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با حوزههای علمیه همیشه راه‌گشا بوده است و اساتید، مدیران و طلاب مدارس باید در این مسیر حرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: باید راهکارهای لازم درباره شاخصه‌های حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه‌ها مشخص شود.

حجت الاسلام عباسی به روشنگری روحانیون در حوزه های علمیه اشاره گرد و یادآور شد: وظیفه امروز روحانیت همیشه بصیر این است که بتوانید مثل همیشه روشنگری نموده و بتوانیم در مدارس علمیه طلاب انقلابی تربیت نماییم.

عباسی به  اطلاع رسانی در خصوص برنامه های حوزه علمیه ابراز کرد: خوشبختانه رسانه های خبرگزاری استان و مطبوعات و همچنین صدا وسیمای مرکز قزوین در خصوص برنامه های حوزه علمیه قزوین همکاری خوب و شایسته ای دارند که  جای قدردانی است.

گفتنی است در این برنامه  از خانواده شهید طلبه مدافع حرم حجت اسدی نیز تجلیل به عمل آمد.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها