رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برگزاری ویژه برنامه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان

همزمان با روز پنج شنبه ۹ دی ماه سال جاری، ویژه برنامه ۹ دی در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۶۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری ویژه برنامه 9 دی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: ویژه برنامه 9 دی از ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه اعظم زنجان

آغاز می شود.

سید سعید حسینی اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده این مراسم همچون سال های گذشته در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر ویژه برنامه ۹ دی، نشست های بصیرتی نیز در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، تصریح کرد: سخنران مراسم نیز مشخص شده است و در مراحل نهایی هماهنگی را طی می کند.

حسینی با اشاره به اینکه در مساجد، تکایا و مدارس برنامه های استکبار ستیزی برگزار می شود، ادامه داد: حماسه ۹ دی پاسخی به توطئه بسیار پیچیده و نرم دشمنان بود که مردم به صحنه دفاع از نظام اسلامی آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم زنجان در سال ۸۸ با حضور در صحنه حماسه ای دیگر را در دفتر افتخارات خود ثبت کرده و در سالروز این حماسه بزرگ بازهم مردم در صحنه خواهند بود.

این مسئول در چنین روزی همه توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی و آرزوهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی به زباله‌ دان تاریخ پیوست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۹ دی حماسه ‌ای بینظیر و باشکوه از سوی مردم ایران در تاریخ نظام اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: باید چنین حرکتهایی برای تداوم راه انقلاب اسلامی با برگزاری بزرگداشت ۹ دی ادامه یابد.

حسینی بر ضرورت بازگویی توطئه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی در فتنه سال ۸۸ تأکید کرد و گفت: برگزاری این مراسم موجب تبیین اهداف دشمنان به مردم می شود.

وی با بیان اینکه بزرگداشت حماسه ۹ دی در مرکز استان و شهرستان ‌های مختلف در سال جاری برگزار می شود، تشریح کرد: این مراسم در بخش ها و روستاهای مختلف استان نیز برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران همواره دل در گرو ولایت دارند، افزود: امسال نیز با حضور گسترده خود در این مراسم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی میکوبند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حماسه۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری است، افزود: مردم در۹ دی ماه سال ۸۸ با حضور پرشور خود به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی اظهار داشت: استکبار به سر کردگی آمریکا برای سال ۸۸ فتنه انگیزی و برنامه ریزی می کرد و در روز عاشورا خشم مردم را بر انگیختند چرا که در این روز به امام حسین(ع) و شهدای کربلا و نظام توهین شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردم با حضور خود در ۹ دی ماه حماسه ای بی بدیل رقم زدند و در این میان مقام معظم رهبری با بصیرت و مدیریت مدبرانه خود مردم را هدایت کردند.

حسینی به حماسه بی بدیل ۹ دی سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: این حماسه اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و امروز هم باید مردم پشتوانه محکمی برای نظام باشند.

وی یاد آورشد: در این میان هدایت ها و تدابیر رهبری ویژگی دیگر این حماسه بود و این روشنفکری مقام معظم رهبری بود که برنامه های شوم دشمن را در نطفه خفه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آورشد: در روز ۹ دی جوان و پیر در خیابان ها بودند و با این حرکت گسترده خود به دشمن نشان دادند که مدافع امام و انقلاب هستند که در این میان نسل سوم حضور بسیار گسترده دراین روز داشت.

حسینی گفت: بصیرت و غیرت دینی مردم، وحدت و هدایت های رهبری و به ویژه اهل بیت(ع) و عاشورای حسینی بود که حماسه بزرگ نهم دی را رقم زد.

وی به برنامه های روز ۹ دی ماه در استان زنجان اشاره کردو افزود: برگزاری سخنرانی در حسینیه اعظم زنجان،سخنرانی در مدارس، به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس و دیدار با ائمه جمعه، توزیع برو شور و نصب بنر در خصوص تبیین حماسه ۹ دی ماه در سطح شهر و شفاف سازی و تبیین فتنه سال ۸۸ توسط رسانه ها از برنامه های مهم این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: در روز ۹ دی ماه حق بر باطل پیروز شد و باید این موفقیت بزرگ در جامعه به خوبی شفاف شود و در این میان رسانه ها رسالت بسیار بزرگی را بر دوش دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار