امام جمعه اشکذر:

آزادی شهر حلب جواب دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان بود

حجت الاسلام طالبیان موفقیت رزمندگان اسلام و نیروهای مقاومت در آزادی شهر حلب و باز پس گیری آن از تروریست های سلفی را جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها و ایستادن در مقابل ظلم و استکبار ستیزی دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۷۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، حجت الاسلام طالبیان در خطبه های این هفته نماز جمعه اشکذر با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق گفت: هفته وحدت بزرگ ترین نماد برادری و برابری مسلمانان جهان و تجدید پیمان آنها با اسلام و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خطیب نماز جمعه اشکذر به روایتی از پیامبر مکرم اسلام اشاره و ادامه داد: نزدیک ترین مردم به ائمه اطهار در فردای قیامت کسانی دانست که امانتدار هستند،به عهد و پیمان خود عمل می کنند،صدق در گفتار دارند ،دارای اخلاق نیکو هستند و به مردم نزدیک بوده و در میان آنها باشند.

حجت االاسلام طالبیان اعتماد به دشمن در هر دوره ای را باعث وارد شدن ضربه ای محکم بر پیکره نظام اسلامی دانست و گفت:در دوران بعد از انقلاب هر جا که مسلمانان از روی سستی،جهالت و غفلت کوچک ترین اعتمادی به دشمن نموده و در مقابل آنها کوتاه آمده اند از همان جا ضربه خوردیم و هر کجا که محکم ایستادگی کرده خدا ما را یاری نموده و این دستور صریح قرآن و تجربه تاریخ انقلاب اسلامی بوده است که هیچ گاه کفار را همراهی نکنید چرا که آنها پیمان شکن هستند و به عهد و پیمان خود عمل نمی کنند.

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مصوبه دو مجلس آمریکا مبنی بر تحریم علیه ایران نقض آشکار آمریکا در قضیه برجام می باشد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این قضیه مکرر به مسئولین تذکر دادند که نباید به دشمن غربی اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در همان ابتدای مذاکرات اعلام نمودند که به مذاکره با طرف غربی خوشبین نیستم تاکید کرد: اگر رهبری در همان ابتدا موافقت خود را در مذاکره با آمریکا اعلام نمی کردند احتمال داشت که عده ای شیطان صفت در لباس دوست همه مشکلات کشور را به رهبری ارتباط دهند و این بهانه ای بود که به دست انسان های جاهل داده می شد تا رهبری را به چالش کشیده و به زیر سوال ببرند.
حجت الاسلام طالبیان تصمیم قاطع شورای عالی امنیت ملی و ریاست محترم جمهور در برابر مصوبه دو مجلس آمریکا مبنی بر تحریم علیه ایران را خواستار و تصریح کرد:با توکل بر خدا،اعتماد به ملت و سرمایه های ارزشمندی که در زیر زمین و روی زمین وجود دارد باید در برابر این عهدشکنی آمریکا و هم پیمانانش تصمیم قاطعی اتخاذ شود.

خطیب نماز جمعه اشکذراذعان آمریکا مبنی بر شکل گیری گروههای تکفیری در منطقه خاورمیانه را در راستای سیاست های استکبارستیزانه انها برشمرد وگفت: هدف آنها کشتن و قتل عام میلیون های مسلمان بی گناه و نابود کردن زیربنای کشورهای اسلامی نظیر عراق و سوریه جهت گرفتن یک نتیجه کلی یعنی ایجاد دولت جلاد و خبیث اسلامی شام و عراق بود که در سایه عنایات امام عصر،هدایت های رهبر معظم انقلاب و تجربیات ملت ما در دوران انقلاب این توطئه شکست خورد ، البته این توطئه ادامه دارد و نیروههای مقاومت باید ثابت قدم باشند و در مقابل جبهه کفر بسیج شوند.

امام جمعه اشکذر به موفقیت رزمندگان اسلام و نیروهای مقاومت در آزادی شهر حلب و باز پس گیری آن از تروریست های سلفی و تکفیری اشاره و گفت: این پیروزی از این جهت مهم است که دولت آمریکا و اسرائیل بر تجزیه سوریه توافق کرده بودند و حلب مرکز ثقل این طرح بود و شکست در این منطقه جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها و ایستادن در مقابل ظلم و استکبار ستیزی دشمنان بود.

ارسال نظرات