عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:
رنجبرزاده عنوان کرد: موضوع رسیدگی به وضعیت حقوق های نجومی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و هرگونه حیف ومیل در بیت المال باید از مجاری قانونی دنبال شود.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۷۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر محمد باقر نوبخت درباره صاحبان فیش های نجومی مبنی بر اینکه تعداد مدیرانی که حقوق های نامتعارف گرفته اند فقط 2 نفر هستند گفت: دربحث حقوق هاي نجومي بهتر است ديگر اين موضوع را شعاري پيش نبريم هر چند که تا این لحظه بیشتر اقداماتی که درباره برخورد با پدیده نجومی بگیری مطرح شد تنها در حد شعار بوده است.

وی در ادامه افزود: بخشی از این حقوق های نجومی و مبالغی که خارج از عرف قانونی، آیین نامه ای وشرعی که توسط مدیران دریافت شده بود برگشت داده شده و فقط مبالغ ناچیزی مانده که ممکن است برخی از این افراد این مبالغ در دسترسشان نباشد تا آن را برگردانند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بايد صبرکنيم تا کارهایی در این خصوص انجام شود، و در راستای شفاف سازي پرداخت ها، حقوق ها و دستمزدها اقداماتي صورت بگيرد البته نمایندگان محترم در مجلس طرح هایی را ارائه داده اند، دولت هم پیشنهاداتی داشته و مطمئنا این موضوع از ناحیه مجلس دنبال می شود.

رنجبرزاده عنوان کرد: اينکه برخوردهای قضايي با این مسئله نشده آن بحث دیگری است، البته موضوع رسیدگی به وضعیت این پرونده از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و هرگونه حیف ومیل در بیت المال باید از مجاری قانونی دنبال شود و مورد بررسی قرار بگیرد.

وی درپایان گفت: به نظر من درباره حقوق های نجومی به اندازه کافی اطلاع رسانی شده و شايد بهترباشد که در يک فضايي دور از انعکاس بيروني و درمرحله اقدام و عمل منتظر بمانیم تا ببینیم قواي سه گانه چگونه وظايف و تکاليف خود را در این خصوص انجام مي دهند تا بتوانیم رضايت مردم را برای آینده حاصل کنیم و  البته همه مردم منتظر اقدامات قوای سه گانه در برابر نجومی بگیران هستند.


ارسال نظرات