خبرهای داغ:
رئیس هیأت مدیره جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد

لزوم اتحاد گروه‌های مقاومت منطقه برای تضعیف رژیم صهیونیستی

رئیس هیأت مدیره جمعیت علمای مسلمان لبنان گفت: اتحاد گروه‌های مقاومت در منطقه می‌تواند تضعیف رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته باشد همانطور که با عملیات‌های انجام شده محدوده‌های مشخصی برای این رژیم ظالم مشخص شده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
لزوم اتحاد گروه‌های مقاومت منطقه برای تضعیف رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، شیخ حسان عبدالله عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه تجمع علمای مسلمان لبنان در راستای تقریب مذاهب اسلامی اقدامات مطلوبی انجام داده است، اظهار کرد: اتحاد امت اسلامی به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گرفته چراکه دشمن با نگاه به حضور منسجم علمای اسلام در خط مقاومت منطقه برای تضعیف وحدت مذاهب تلاش می‌کند.

وی از آغاز مقاومت‌های جدید در کشورهای مختلف منطقه یاد کرد و افزود: اتحاد گروه‌های مقاومت در منطقه می‌تواند تضعیف رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته باشد همانطور که طی سال‌های اخیر با عملیات‌های انجام شده محدوده‌های مشخصی برای این رژیم ظالم مشخص شده است.

رئیس هیأت مدیره تجمع علمای مسلمان لبنان با تاکید بر اینکه قدرت‌های رسانه‌ای استکبار برای نمایش چهره غیرواقعی و خشن از دین مبین اسلام تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری به عنوان سرباز قدرت‌های ظالم هیچ ارتباطی با ملل مسلمان ندارند چراکه این افراد برداشت‌های نادرستی را از آموزه‌های دینی ترویج می‌کنند.

وی با اشاره به تضعیف جایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه یادآور شد: جوامع اسلامی باید در کنار یکدیگر قرار گیرد تا بتوانند با وحدت خود ظلم‌های رژیم صهیونیستی کودک‌کش را ریشه‌کن کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار