همکاری دوسویه بین گمرک زنجان و اداره کل استاندارد استان زنجان

در راستای تعامل ات دوسویه بین ادارات کل گمرک زنجان و استاندارد استان زنجان؛ مدیران کل وجمعیازمعاونین و کارشناسان این دوارگان و همچنین شرکتهای بازرسی مستقر در محل گمرک زنجان ؛ با هم دیدارکردند.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۴۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، درراستای تعامل و همگاری و تسریع در امر صادرات و واردات؛ جلسه‌ای درمحل گمرک استان زنجان تشکیل و نسبت به بررسی موانع کاری طرفین و همچنین شرکتهای بازرسی مستقر در گمرک زنجان، راهکارها و پیشنهادات کاربردی برای کاهش و یا حذف موانع تبادل نظر شد.

گفتنی است، مقررشد براساس تفاهم نامه جدید بین سازمان ملی استاندارد ایران وگمرک کشور در پذیرش استانداردها وگواهینامه های صادره و وارده همکاری دو سویه بین گمرک زنجان و اداره کل استاندارد این استان صورت پذیرد .

داود کارگرزاده مدیر کل استاندارد استان زنجان؛ در این دیدار، بر افزایش همکاری به منظور تسهیل در امور صادر کنندگان و واردکنندگان تأکید نمود و رفع موانع و مشکلات موجود بین شرکتهای بازرسی مستقر در گمرک زنجان را بمنظور تعیین ماهیت کالاهای ورودی و خروجیخواستار شد .

در این دیدار، برکابیان مدیر کل گمرک زنجان؛با ابراز اینکه گمرک، خواهان خدمت رسانی هر چه بیشتر، بهتر و سریعتر به صادر کنندگان و واردکنندان است خاطر نشان کرد: به منظور نیل هر چه بهتر به این اهداف، اداره کل استاندارد استان زنجان با استقرار دو شرکت بازرسی در محل گمرک زنجان ؛توانسته است حجم وسیع و گسترده از این وظایف و قعالیتها را تسریع نموده است.

مدیرکل گمرک استان زنجان، ضمن تقدير و تشکر از نمایندگان شرکت های بازرسی، از فعاليت چشمگير اين دو شرکت ابراز خرسندی نمود و اظهارداشت که در راستای حمایت از حقوق تولیدکنندگان استان و سهولت در امر ترخیص مواد اولیه کارخانجات، مجوزهای وارداتی و تعیین ماهیت کالاها و ...استقراراين شرکت های بازرسی در گمرک زنجان را در پیشبرد امر صادرات و وارد و اتلاف وقت و طولانی شدن فرآيندها، بسیارمفيد اعلام نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار