مراسم تجلیل از نخبگان ورزشی سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با حضور جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران مدال آور با اخلاق برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۱۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛در این مراسم که همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق (ع) و با حضور خانواده مسئولین و فرماندهان سپاه تهران  بزرگ در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار شد علاوه برتجلیل از مدال آوران شایسته و و ورزشکاران با اخلاق از خانواده معزز شهدای مدافع حرم سپاه تهران نیز تجلیل به عمل آمد.

قناعتی مسئول بسیج ورزشکاران هدف از تجلیل نخبگان ورزشی را پاس داشتن جان فشانی هایی دانست که قهرمانان ورزشی برای اعتلای نام جمهوری اسلامی در میادین ورزشی به ظهور رساندند و گاه بعضی از آنها به خاطر دفاع از مظلومان از حق خود گذشتند و در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی به میدان نرفتند.

وی افزود: بارها جوانمردیِ ورزشکاران با اخلاق ما دیگران را به تعجب واداشته و در صحنه هایی دیده ایم که وقتی حریفی مجروحیتی دارد ورزشکار ما نخواسته از آن ضعف او استفاده کند و حتی میدان را به واگذار می کند و این کار ارزشی او بالاتر از هر مقامی است و ماهم به همین خاطر قدردان او هستیم.

در این مراسم از پهلوانان و قهرمانان ورزشی بهداد سلیمی، احسان روزبهانی، حسن رنگرز، سهراب مرادی، محمدرضا سنگ‌سفیدی ، محمد انصاری ،امید ابراهیمی، الهه احمدی و... تجلیل شد.

سردار محسن کاظمینی فرمانده وحجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ ، سردار طلایی عضو شورای شهرتهران ،مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از جمله مهمان های ویژه این مراسم بودند

 
ارسال نظرات