به دعوت نماینده مجلس در شهرستان های قدس،شهریار و ملارد انجام شد:

حضورمدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی کشور،در شهرستانهای قدس، شهریار وملارد

طی هماهنگی از طرف نماینده مجلس شهرستانهای:قدس-شهریار و ملارد،از مدیرکل دفتر تامین مسکن کمیته امام خمینی(ره)برای حل پاره ای از مشکلات این حوزه دعوت به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۴۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

خبرگزاری بسیج:امروز طی هماهنگی و دعوت  محمد محمودی شاه نشین:نماینده مردم شهرستانهای قدس- شهریار وملارد، از ابراهیم بازیان:مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره)، وکارشناسان این کمیته ،برای حل پاره از مشکلات  این حوزه دعوت به عمل آمد،و برای رفع  مشکلات این حوزه مشق به تبادل نظر پداختند.

هدف از دعوت ابراهیم بازیان در این سفر به شهرستانهای حوزه مشق: تعیین تکلیف اراضی متعلق به کمیته امداد در منطقه هفت جوی ، مشکلات ساختمان های اداری کمیته امداد در شهرستانهای قدس و ملارد ، اراضی متعلق به کمیته امداد در شاهد شهر ،و راههای استفاده بهینه از این اراضی بود.

در پایان نیز جلسه ای با حضور نماینده مجلس شهرستانهای:قدس ،شهریار وملارد و  همچنین مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره)برگزار شد//که در این جلسه: محمودی شاه نشین: ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر کل  تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره)و کارشناسان این کمیته، حل مشکلات مرتبط با کمیته امداد در سطح شهرستانهای قدس-، شهریار و ملارد و اهتمام مجموعه کمیته امداد را خواستار شدند .

ارسال نظرات