دشمنان از صدر اسلام تا کنون وحدت مسلمانان را نشانه رفته و به دنبال تفرقه هستند .
کد خبر: ۸۷۹۳۸۴۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
امام جمعه باشت میلاد سراسر نور و پرخیر و برکت نبی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد امام صادق (ع) را تبریک گفت و تاکید کرد:از صدر اسلام تا کنون دشمنان وحدت مسلمانان را هدف قرار دادند  و تلاش می کنند تا میان جامعه اسلامی تفرقه ایجاد کنند. 

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه سالروز شهادت شهید مفتح به نام وحدت حوزه و  دانشگاه نامگذاری شده است افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر حوزه و دانشگاه وحدت و اتحاد داشته باشند و در یک مسیر حرکت کنند ، نفع آن برای مردم و جامعه خواهد بود .

امام جمعه  باشت همچنین به رزمایش ارتش در جنوب شرق کشور هم اشاره کرد و افزود: این رزمایش پیام های گوناگونی داشت و مهمترین پیام این رزمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود .  

عبودی گفت: اخیراً نخست وزیر انگلیس به بحرین آمد و کشورهای حاشیه خلیج فارس را جمع و با تحریک آنها ایران را خطری برای منطقه قلمداد کرد که مسئولان جمهوری اسلامی در این رابطه به خوبی عکس العمل نشان دادند. 

خطیب جمعه باشت با بیان اینکه  رئیس جمهوری آمریکا قانون تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی را امضاءنکرد اما این تحریم ها خود به خود تبدیل به قانون شد گفت: و به حمدالله رئیس جمهور محترم دستوراتی راصادر کردند وخطاب به وزارت امور خارجه و انرژی اتمی از آنان خواست که اقدامات لازم را انجام دهند که امیدواریم مسئولان در برابر این بد عهدی امریکا بایستند.

وی به برگزاری بیست وپنجمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: در این اجلاس مقام معظم رهبری پیام دادند و فرمودند همه ما در رابطه نماز مسئول هستیم.

ارسال نظرات