یک میلیارد و 230میلیون تومان از محل اعتبارات نفت و سایر منابع استانی برای ادامه ی عملیات ساماندهی گلزار شهدا اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۹۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا گفت: تاکنون 90درصد گلزارهای شهدای استان سامان یافته است.

نیک اقبالی با بیان اینکه کار ساماندهی گلزار شهدا با هدف رونق فعالیت های فرهنگی و مذهبی از سال 1392شتاب گرفته است افزود: ادارات عضو کارگروه از جمله بنیاد مسکن موظف به سرعت بخشیدن در اجرای تعهدات خود برای سامان دادن به گلزارهای باقی مانده هستند.

همچنین در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان با بیان اینکه شتاب ساماندهی در کشور 20درصد کمتر از استان کهگیلویه وبویراحمد است گفت: تاکنون 410گلزار از مجموع حدود 530گلزار شهدای استان ساماندهی شده اند.

موسوی با بیان اینکه باید اعضای این کارگروه برای مشارکت در کار ساماندهی از تمام ظرفیت استفاده کنند افزود: همچنین به منظور مقاوم سازی بنای گلزار شهدای یاسوج بیش از 220میلیون تومان هزینه شد.

بگفته مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان 116گلزار دیگر به ساماندهی نیاز دارند که برای ساماندهی آنها به سه میلیارد و 480میلیون تومان اعتبار نیاز است.

ارسال نظرات