بوشهر-چهارمین دوره مسابقات قران ویژه فرهنگیان زن در رشته های حفظ,وقرات دردارالقران امام خمینی (ره)آموزش وپرورش شهرستان دیر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۵۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، معاون پرورشی وتربیت بدنی اموزش وپرورش شهرستان دیر در بازدید از این مسابقات گفت:قرآن به‌عنوان کتاب آسمانی و کتاب نور و هدایت برای مسلمان‌ها و رحمت و روشنایی برای همه آنهایی است که می‌خواهند حق و حقیقت را بیابند.

اسماعیل مختار زاده هدف از برکزاری این دوره از مسابقات را ترویج سبک زندگی قرانی دانست و افزود:محور اصلی وکلیدی این دوره ازمسابقات ترویج و توسعه و گسترش فرهنگ قرانی در زندگی فردی و اجتماعی است.
وی خاطر نشان کرد:قران کریم بهترین وبزرگترین منبع استخراج دستورات زندگی است ودرواقع مسابقات قران وسیله ای برای نزدیک شدن به حقیقت مفاهیم قرانی است.

مختارزاده با بیان اینکه معاونت پرورشی وتربیت بدنی این شهرستان همه ساله مسابقات فرهنگی هنری ورزشی قران عترت و نماز را ویژه فرهنگیان برگزار مینماید، گفت:انسانها باید فرامین قرآن کریم را در زندگی خودشان پیاده کنند چرا که قرآن کلام خداست و عمل به آن واجب است و عبادت محسوب می شود .

معاون پرورشی وتربیت بدنی اموزش وپرورش دیر،افزود: آموزش وپرورش در ارتقای تحقق منویات مقام معظم رهبری می تواند با برنامه ریزی اصولی گامی بلند در هدایت دانش آموزان واولیا ء ومعلمان که جمعیت عظیمی هستند به سوی حفظ قرآن بردارد.

مختارزاده گفت: در این دوره از مسابقات ۵۸ همکار خانم شرکت کردند که در بخش خواهران رشته قرائت مقام اول به فاطمه بحرانی از آموزشگاه صبا، مقام دوم به طاهره حجری از دارالقرآن امام خمینی و مقام سوم به صدیقه بحرانی از آموزشگاه فدک رسید.

وی ادامه داد: نرگس شاهدی از آموزشگاه فاطمه زهرا(س) و معصومه رضوان به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم قرائت را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیر بیان کرد: در بخش حفظ قرآن زهره صالحی از آموزشگاه فاطمه زهرا توانست مقام اول را کسب کند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات