مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر:
بوشهر-مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت:حماسه نهم دی ماه 88 در راستای فرهنگ مقاومت و باشکوه هرچه تمام تر در شهرستان دیر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۴۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، امام جمعه موقت بندر دیر در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دیماه سال 88 گفت: این حماسه بزرگ متعلق به گروه و یا جناح خاصی نیست بلکه متعلق به نظام است .

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود:فتنه سال 88 فتنه ای آمریکایی بود که عده ای در داخل نیز فریب دشمن را خوردند و در قالب اعتراض به نتیجه انتخابات پروژه براندازی نظام کلید خورد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن ایجاد اختلاف بین افراد و جناح های سیاسی است است اضافه کرد:درموقعیت کنونی افرادی که تفکر انقلابی دارند از هر جناح سیاسی که باشند جز نظام محسوب می شوند و افرادی که تفکرات غیر انقلابی دارند حسابشان جداست.

بحرانی با تأکید بر اینکه نباید از آمریکا و اسرائیل به عنوان دو دشمن اصلی ملت ایران غفلت کنیم افزود: مراسمات هفته بصیرت باید با شکوه برگزار شود تا دشمنان بدانند ما تا آخر پای ولایت ایستاده ایم.

امام جمعه موقت دیر یاد آور شد:بزرگداشت نهم دی ماه حق مردم است و اگر دربزرگداشت این حماسه بزرگ کوتاهی شود مدیون مردم هستیم.

وی در پایان گفت:هفته بصیرت بهترین فرصت برای روشنگری و افشای چهره دشمن واقعی است.

معاون سیاسی -اجتماعی فرماندار دیر نیز گفت:باید قبول کنیم که انقلاب اسلامی ایران متفاوت تر از همه انقلاب های دنیا است.

نامدار درویشی افزود: انقلاب ما مبنای دینی دارد و به همین دلیل دنیای استکبار هیچ گاه سر سازش با نظام ما ندارد.

وی بیان کرد:هر چه از عمر این انقلاب می گذرد پایه های نظام مستحکم تر از گذشته می شود.

معاون فرماندار دیر اظهار داشت:هر کس که علیه نظام و رهبری حرفی بزند و یا اقدامی کند از سوی جامعه طرد خواهد شد کما اینکه خیلی از افراد به این سرنوشت دچار شدند.

درویشی با بیان اینکه 9 دی میثاق با رهبری نظام است گفت: مردم در این روز به صحنه آمدند و اگر روزی خطری نظام را تهدید کند مطمئنا مردم جلوتر از مسئولین در میدان دفاع حاضر خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه حماسه نهم دیماه حماسه ای ماندگار است یاد آور شد: باید در نشست های متعدد سیره شخصیت های انقلاب را برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت:حماسه نهم دی ماه 88 در راستای فرهنگ مقاومت و با حضور مردم موجب برچیده شدن بساط فتنه گران داخلی و خارجی شد.

مصطفی فخرایی افزود: در طول تاریخ انقلاب شاهد فتنه های زیادی از ناحیه غربی ها بویژه آمریکای جهانخوار بوده ایم که همه آنها با درایت حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و حضور مردم خنثی گردید.

وی ادامه داد: نهم دی ماه برگ زرینی در تاریخ انقلاب بود که با محوریت امام خامنه ای مدظله العالی و با حضور حماسی مردم رقم خورد.

فخرایی با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در قضیه برجام افزود :در برابر آمریکا دیپلماسی لبخند جوابگو نیست و باید فرهنگ مقاومت را در پیش گرفت.

وی با تأکید بر باشکوه برگزار کردن مراسمات هفته بصیرت گفت: نهم دی ماه حرکتی مردمی بود و مسئولین باید قدردان این ملت باشند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات