بوشهرـ به مناسبت فرارسیدن ولادت نبی اکرم(ص) جشن و شادی در سراسر شهرستان بوشهر با همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار و بسیجیان همیشه در صحنه آسمان شهر را سراسر نورانی و خیابان ها را گلریزان کردند.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۲۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبر گزاری بسیج  از شهرستان بوشهر، به مناسبت فرارسیدن ولادت نبی اکرم(ص) جشن و شادی در سراسر شهرستان بوشهر با همکاری سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار و بسیجیان همیشه در صحنه آسمان شهر را سراسر نورانی و خیابان ها را گلریزان کردند.

یکی از مهمترین برنامه های که توسط حوزه خاتم الاانبیاء و حوزه قدس به صورت مشترک در پارک ساحلی مرجان برگزار شد جشن های خانوادگی بود که مورد استقبال جمع بسیار زیادی از مردم قرار گرفت و فضای سراسر شادی را ایجاد کرد.

محمد میرزایی فعال فرهنگی استان بوشهر در این مراسم با تبریک به مناسبت میلاد ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) موسس مذهب جعفری ایام گفت: در ایامی که سراسر شادی و نشاط است و ما باید به نحوه شایسته و اسلامی از این شادی استفاده کنیم و سعی شود این نشاط از محور اصلی دین خارج نشود.

میرزایی ادامه داد: دراین دنیا چیزی بالاتر از خوش اخلاقی و عفو وبخشش نیست، بدترین افراد کسانی هستند که اشتباه خود را نمی بیند و از بخشش چشم پوشی نمی کند.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه پیامبر روی زبان تاکید داشت، اظهار کرد: هر کس با زیان کسی بترسند از دوزخیان است و در آخرت غذاب یخواهد دید.

وی تصریح کرد: با تلاش های رزمندگان مومن و انقلابی و پیرو ولایت فقیه شهر حلب آزاد شد و شیرینی در ایام ولادت نبی اکرم(ص) شادی های مسلمانان را چندین برابر کرده و عیدی خود را از پیامبر اسلام گرفتند.

میرزایی افزود: دولت های غرب و حامیان آنها به صورت مکرر از مسلمانان شکست خورده اند که نمونه آن 3خرداد روز آزاد سازی خرمشهر بود که شور و شوقی در بین ملت ایران ایجاد کرد که همچنان این شادی در ایامی فوران می شود و مردم ندای مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

وی با اشاره به خصوصیات پیامبر اسلام(ص)، عنوان کرد: رفتار و اخلاق یکی از شاخص ترین ویژگی ها در انسان است که بالاترین اخلاق در وجود شخصی پیامبر نهادینه شده بود به گونه ای که هیچ وقت پای خود را جلو کسی دراز نمی کرد؛ پیامبر هنگام سلام کردن هیچ وقت دست خود را زودتر از طرف مقابل نمی کشید.

این فعال فرهنگی ابراز کرد: فضای مجازی و اینترنت فضایی کاملا حساس برای کودکان نوجوانان است که باید مراقب باشیم فرزندانمان در هر شبکه ای عضو نشوند که آینده دچار مشکلاتی شوند که در برخی مواقع جبران ناپذیر باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از خانواده ها به دلیل اینکه نتوانسته اند فرزندان خود را از فضای مجازی دور کنند، فرزندان آنها به سمت و سوهایی رفته اند که غیر قابل برگشت بوده است که نمونه آن خودکشی و و کشف حجاب است.

این فعال فرهنگی با اشاره به هدیه، تاکید کرد: هدیه دادن کینه ها را از بین می برد و موجب دوام دوستی و مهربانی می شود و آشتی دادن بین مردم بخصوص زن و مرد پاداشی برابر یکسال عبادت است.

این برنامه با هنرمندی سعید نوذری مجری صدا و سیما برگزار و به برخی افراد که در مسابقات بومی و محلی شرکت کردند جوایزی اهداء شد. انتهای پیام

ارسال نظرات