خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: رقیب سازی برای بسیج معنی و مفهوم ندارد، امروز بسیج در سطح جهانی با فرماندهی مقام معظم رهبری نقش آفرینی میکند.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۸۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه امام رضا در مراسم معرفی فرمانده جدید حوزه مقاومت شهید مطهری ضمن تبریک به منابت فرا رسیدن هفته وحوت عامل اصلی اتحاد را شخصیت آسمانی و نورانی حضرت رسول بیان کرد.

وی ادامه داد: دشمنان با برنامه ای حساب شده محور اتحاد مسلمین را نشانه رفته است تا از این طریق به مسلمانان ضربه بزنند، لذا باید هوشیار باشیم تا راه هرگونه ضربه را از طرف دشمنان صد کنیم.

حیدری همچنین به فرمایشات رهبری درهفته بسیج اشاره کرد و گفت: امروز یکی از اصلی ترین وظایف بسیج گفتمان سازی منویات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: یکی از مهمترین  وظایف بسیج اتکا به بصیرت می باشد، بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه بسیج متکی است به دانستن و فهمیدن و با بصیرت و علم و آگاهی عمل مردن.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز تبیین کرد: یک بسیجی نمونه دارای بصیرت بسیجی همراه انقلاب بودن، همراه و همگام انقلاب بودن درتمام عرصه ها می باشد ونقش آفرینی به موقع و در زمان حساس برای انقلاب را دارا است.

وی اضافه کرد: ولی متاسفانه اگر بصیرت لازم نباشد فرد بی بصیرت احساسی عمل می‌کند و نتیجه آن می‌شود اعتماد به دشمنان در تمام زمینه ها، ندیدن نفوذ دشمنان، کمرنگ شدن روحیه انقلابی، فاصله گرفتن از ولایت که همه از آفت های بی بصیرتی است با این حال خداوند راشکر می‌گوییم که این آفت‌ها در بسیج جایی ندارند.

حیدری در خصوص نگاه سیاسی بسیج توضیح داد:  بسیج جناحی نیست و فراتر از جناح است و از هیچ جناحی حمایت نمی‌کند بلکه  این جناح‌ها و جریان‌ها هستند که به دنبال بسیج هستند، بسیج برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و ولایت خدمت می‌کند ولی جناح‌ها برای خودشان و به نفع خودشان و به فکر مسئولیت های خودشان فکر میکنند.

این مسئول گفت: همیشه بسیج در مسایل روز گوش به فرمان ولایت است و چارچوبهای اساسی نظام برایش مهم خواهد بود، بسیجی فردی انقلابی و صالح است که دغدغه نظام و انقلاب را دارد.

وی در پایان گفت: رقیب سازی برای بسیج معنی و مفهوم ندارد، امروز بسیج در سطح جهانی با فرماندهی مقام معظم رهبری نقش آفرینی میکند.

گفتنی است در پایان جلسه از زحمات سروان پاسدار برخورداری تقدیر شد و فرمانده جدید برادر پاسدار روح الله میرزایی معارفه گردید.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها