استکبار جهانی بـا طـرح شبهات عوام فريبانه توسط برخی روشنفكران كج انديش سعى در انحراف افكار امّت اسلامى دارد.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۴۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان در جمع کارکنان سپاه ناحیه کیار بیان کرد که پيوسته در راه خدا كوشا باشيد. هر كار انجام مى‌دهيد براى خدا و به منظور رضاى او باشد. در كارها عجله و شتاب نكنيد، اما اين نه به معناى تنبلى و سستى كردن است كه به مفهوم با تدبير و سنجيده كار انجام دادن است.

وی انجام کار را برای رضایت خدا دانست و تصریح کرد: وقتی کار برای خدا باشد، خدا به انجام کار کمک می کند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: قـدرت هـاى اسـتكبارى پس از آن كه نتوانستند از راه نقشه های شوم خویش اعم از جنگ، تهدید، تحریم، ترور و ...، براى مقابله با انقلاب اسلامى اسـتـفـاده نـمـايند و از طرفى هر روز شاهد اقتدار بيشتر حاكميّت ولايت فقيه هستند، از دريچه و روزنـه اى ديـگـر وارد شدند و سعى در تضعيف مبانى (ولايت فقيه ) و اختيارات الهى آن دارند و بـا طـرح مـسـائل و شبهات عوام فريبانه توسط برخى از به اصطلاح روشنفكران كج انديش سعى در انحراف افكار امّت اسلامى براى رسيدن به اهداف شوم خود دارند.

وی، تأکید کرد: از ايـن رو بـر بـسـيـجـيـان غـيـور و جـان بـر كـف ، فـرض و لازم اسـت بـا بـصـيـرت كـامـل و بـا الهـام از رهـنـمودهاى ائمه اطهار(علیهم السلام) با حضور پرشور خود در صحنه هاى سياسى ، اجتماعى ، فرهنگى و با پيروى و اطاعت از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ اسلام ناب محمّدى و در رأس آن ولايت فـقـيـه را كـه تنها سنگر مطمئن و مستحكم در برابر استكبار جهانى است، حفظ و حراست نمايند.

ارسال نظرات