خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان:

راهیان نور یکی از بهترین فرصت های نهادینه سازی اهداف مقدس انقلاب اسلامی است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: راهیان نور یکی از بهترین فرصت‌های گفتمان و نهادینه‌سازی اهداف مقدس انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۰۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان؛‌ دومین جلسه قرارگاه راهیان نور شهرستان دامغان در محل دفتربسیج دانشجویی شهرستان دامغان با حضور مسئولان این قرار گاه برگزار شد.

مصطفی شیرپوری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند قرارگاه راهیان نور شهید دهقان امیری گفت: نظر به اینکه راهیان نور یکی از بهترین فرصت های گفتمان و نهادینه سازی اهداف مقدس انقلاب اسلامی در راستای فرمایشات امامین انقلاب اسلامی می باشد؛ بنابراي این قرارگاه مبنا و اصول فعالیت‌های خود را در اردوی راهیان نور امسال با هدف تبیین موضوع جوان مومن انقلابی قرار داد.

وي اقدامات فرهنگی هماهنگ در بین کلیه پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی در قالب کاروان های راهیان نور را از موضوعات مورد اهمیت عنوان کرد و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در این سفر فرهنگی، تفریحي و معنوی را به جهت بهره‌برداری از نتایج این اردو در ادامه روند فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها حائز اهمیت دانست.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان افزود: باتوجه به اینکه این اردوی مذهبی اگر با برنامه و اقدامات از پیش تعیین شده قبل، حین و بعد از اردو همراه شود، می‌توان گامی موثر به منظور تبیین و رساندن پیام و هدف این مجموعه برداشت و وظیفه یک دانشجو را عمیقاً به آن معرفی كرد.

در خاتمه یکی از مصوبات جلسه، دریافت نقطه نظرات مسئولان و دانشجویانی که در سال‌های گذشته در این اردو شرکت کردند پیرامون مسائل و نقاط ضعف و قوت، از طریق فراخوانی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان بوده که می‌بایست موارد را سریعاً به جهت جمع‌بندی و برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی این اردوی معنوی ارائه و منعکس كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها