خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان گفت: قرارگاه علمی دانشجوی شهید سیدمهدی سیادت حوزه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان در دفتر بسیج دانشجویی تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۰۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
مصطفی شیرپوری در حاشيه جلسه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان، از برگزاری جلسات ماهانه قرارگاه علمی دانشجوی شهید سیادت خبر داد.

وی ضمن اشاره به مهمترین مباحث اين قرارگاه علمی بيان داشت: از آنجایی که رسالت دانشجو در رویکرد مسائل علمی،شناخت و حل مسائل جامعه از طریق گفتمان‌سازی مردمی و مطالبه گری از سوی مسئولان است؛ بنابراين بسیج دانشجویی این رسالت عظیم را وظیفه مهمی می‌داند و تمامی تلاش خود را به جهت رسیدن به این هدف مهم به کار می‌گمارد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان وظیفه دانشجو را آگاهی بخشی صحیح و بی غرض نسبت به مسائل روز در بعد جزئی و کلان دانست.

وی با اشاره به یکی از موارد و مصوبات مهم در این جلسه گفت: تشکیل هسته های مطالبه گری از سوی دانشجویان دانشگاه ها در راستای شناخت و احصاء مسائل و مشکلات شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی بوده که پس از احصا موارد پس از تهیه ایده‌های کارشناسی شده توسط اساتید و دانشجویان نخبه اقدام به دعوت از مسئولین و سایر اقدامات به جهت نهادینه‌سازی و پیگیری امورات و ایده ها به جهت رفع مشکلات اساسی شهرستان مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها