خبرهای داغ:
در گرامیداشت ایام ولادت پیامبر و امام صادق(ع) مسابقات قرآن کریم بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(س) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۰۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات قرآن کریم حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) به میزبانی پایگاه بسیج شهید رجائی در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) شهرک شهید رجائی شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات که بصورت حوزه ای برگزار شد بیش از 50 نفر از قاریان و حافظان برتر بسیجی پایگاه های مقاومت تابعه این حوزه حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان و در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال یا یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله شهرستانی مسابقات قرآن بسیج راه می یابند.

حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با اشاره به اهداف این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی بسیج و دعوت بسیجیان به حضور در این مسابقات و جذب در فعالیت های قرآنی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تلاش شد قاریان ممتاز شهرستانی نیز تلاوت داشته باشند تا بسیجیان به حضور تخصصی در موضوعات قرآنی جذب شوند و بتوانیم در آینده از بسیجیان علاقمند و با استعداد استفاده و ظرفیت سازی برای بسیج نماییم.

ابوذری تصریح کرد: این مسابقات با همکاری دارالقرآن بسیج و تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد و شرکت کنندگان عضو حلقه های صالحین پایگاه های بسیج بوده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها