امام جمعه شهر فارسان گفت: نماز جماعت نماد وحدت جامعه اسلامی است و برپایی نماز وحدت موجب انسجام و وحدت بیشتر مسئولان و مردم می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۹۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته وحدت، نماز وحدت با حضور مسئولین محلی و روحانیت و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و حضور پرشور مردم در مسجد و مصلای امام حسین(علیه السلام ) فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده، میلاد با سعادت بهانه هستی خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم که بنیان گذار دین وحدت بخش اسلام بودند را تبریک و تهنیت گفتند و بیان داشتند که امیدوارم که بتوانیم به خوبی وحدتی را که پیامبر بین مسلمین ایجاد نمود را پیروی کنیم و باعث ایجاد وحدت بیشتر باشیم.

وی اظهار داشت: نماز جماعت نماد وحدت جامعه اسلامی است و برپایی نماز وحدت موجب انسجام و وحدت بیشتر مسئولان و مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش در گرو وحدت در جامعه است و نبودن وحدت همه چیز را از آن جامعه دور می‌کند عنوان کرد: میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) و هفته وحدت بهترین فرصت برای ایجاد این بصیرت بوده و امیدواریم ملت ایران و خصوصاً مردم مومن شهرستان فارسان با عمل به توصیه‌های اسلام و رهنمودهای رهبر انقلاب در سایه همدلی به نقطه مطلوب و قله سعادت برسد.

جمالی زاده افزود: امام خامنه ای در سخنانی فرمودند که هر شعاری که بین شیعه و سنی تفرقه بیاندازد حرام است، با تقوا باشید و حق تقوا را رعایت کنید.

وی در ادامه تصریح کرد: باید بر محور ولایت، رهبری و نظام مقدس اسلامی علوی و شیعه و راه نورانی امام شهدا وحدت مسلمین را حفظ کنیم و این وحدت را ادامه دهیم.

ارسال نظرات