خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بوئین زهرا گفت: پیام آزادی حلب پیروزی مقاومت در برابر سازش بود.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۸۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوئین زهرا با بیان اینکه یاد مرگ در روایات و احادیث متعدد در جامعه مورد تاکید واقع شده است گفت: یاد مرگ باعث می شود که انسان و جامعه به آرامش واقعی برسند و یاد آن باعث می شود که انسان خود را از مهلکه عظیم قیامت نجات دهد.
وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که می فرماید: ذکر مرگ شهوت های مادی و مالی را از بین می برد افزود: دعوای بسیاری از افراد در جامعه ناشی از همین فراموشی مرگ است بسیاری از اختلاس ها و کم فروشی ها در اثر فراموشی یاد مرگ اتفاق می افتد.
حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه وهابیت و تشیع انگلیسی دو روی یک سکه اند که هدفشان چیزی جزء اختلاف در صفوف مسلمین نیست ابراز داشت: وهابیت امروز با دلارهای عربستان و تبلیغات آمریکا و اسرائیل درصدد صدمه زدن به اسلام ناب هستند و از طرفی دیگر تشیع انگلیسی نیز درصدد به چالش کشیدن اسلام واقعی هستند و از بین رفتن این دو فرقه جعلی مهم ترین عامل وحدت در دنیای اسلام است.
امام جمعه موقت بوئین زهرا، با تاکید بر اینکه آزادی حلب فقط مربوط به سرزمین سوریه نبود بلکه یک پیام واحد را به دنیا مخابره کرد و آن اینکه مقاومت در برابر استکبار جواب می دهد و نه مذاکره، خاطرنشان کرد: غربی ها در سوریه فهمیدند که چه در جنگ مستقیم و چه در جنگ نیابتی یارای مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند.
وی با انتقاد از برخی مسئولین کشور به خوشبینی بیش از حد به کد خدا و تکیه بر آمریکا گفت: ما باید تا کی نظاره گر بدعهدی آمریکایی ها باشیم و آیا هنوز وقت آن نرسیده است که به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل شود.
حجت الاسلام رحیمی در پایان با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در برجام بیان داشت: مسئولان کشور باید با انجام اقدام مناسب در برابر این نقض برجام گفتمان مقاومت را جایگزین گفتمان سازش نمایند.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها