خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف نهایی آمریکایی ها از برجام فرسایش قدرت ملی کشور است گفت: کلید حل مشکلات کشور در داشتن روحیه جهادی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۵۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار رسول سنایی شب گذشته در مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه امام راحل با رجوع به اسلام ناب از ملتی مرده، ملتی زنده و پویا ساخت که الهام بخش عزت در جهان اسلام است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای منطقه شد.

وی گفت: به دلیل افزایش موج اسلام گرایی در غرب، دشمنان شروع به اهانت به اسلام و بعد تخریب اسلام کردند اما این اقدامات آنها نه تنها نتیجه نداد بلکه باعث افزایش موج اسلام گرایی شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان اسلام بعد از این که از طریق تخریب اسلام در غرب به نتیجه دلخواه نرسیدند به این فکر افتادند که چهره اسلام را توسط خود مسلمانان مخدوش کنند لذا به سمت جنگ نیابتی روی آوردند.

سنایی با اشاره به اینکه صدام و قذافی بعد از اینکه سلاح های خود را تحویل دشمنان دادند و ضعیف شدند دشمن هر بلایی که توانست سر آنها آورد، گفت: استکبار همانند سگی است که اگر در مقابل او بایستیم هیچ کاری نمی تواند بکند.

وی با اشاره به اینکه داعش دست نشانده استکبار است و شیعه و سنی برای آنها فرقی ندارد، افزود: 85 درصد بدنه داعش در عراق، بعثی هایی هستند که از زمان صدام و وابستگان او مانده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شورای امنیت نگران جریان تروریستی است که هیچ ماهیت پنهانی ندارند، اظهارداشت: عربستان، ترکیه و سرویس های جاسوسی آمریکا از جمله حامیان داعش هستند.

سنایی با بیان اینکه داعش را تقریبا باید پایان یافته تلقی کرد، افزود: چون داعش هنوز پایگاه فکری دارد، به طور قطع نمی توان در مورد پایان یافتن داعش نظر قطعی داد.

وی با بیان اینکه داعش بعد از مقاومت مردم سوریه نتوانست به اهداف خود برسد و سیلی محکمی از مقاومت مردم خورد، گفت: 84 درصد کشته های سوریه از برادران اهل سنت هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف نهایی آمریکایی ها از برجام فرسایش قدرت ملی کشور است تا از این طریق بتوانند به اهداف خود برسند، گفت: امروز به وضوح شاهد نقض برجام از سوی آمریکایی ها هستیم.

سنایی با تاکید بر استفاده از پتانسیل داخلی کشور و تکیه بر روی جوانان برای پیشرفت، گفت: کلید حل مشکلات کشور در داشتن روحیه جهادی است.

وی افزود: دانشگاهها باید برای ساختن کشور به تولید علم بپردازند و نه اینکه به باشگاه سیاسی تبدیل شوند و به تولید اختلاف بپردازند.

 منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها