خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درهوا و فضا سپاه خراسان جنوبی گفت: ما وارث هیهات من الذله حضرت امام حسین (ع) هستیم وهیچگاه در مقابل ابرقدرتها کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یادواره شهدای سرایان تحت عنوان مهمانی لاله ها شب گذشته با حضور خاندان معزز شهدا، مسئولین واقشار مختلف در محل محل هیات جانثاران براگزارشد .

حجت الاسلام وافی مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم از شهداء بعنوان سربازان واققعی ولایت نام بردکه تا پای جان در برابر دشمنان مقاومت کردندعزت وسربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: آفرین برپدر ومادرانی که اینچنین فرزندانی را تربیت کردند که افتخار نظام اسلامی هستند وبه برکت خون این گلگون کفنان هست که امروز همه دشمنان از قدرت ایران اسلامی هراس دارند وسعی می کنند که به هر نحو ممکن از گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام وافی اظهار داشت: اگر امروز ما در همه کشورهای اسلامی شاهد جنبش وبیداری مسلمانان می باشیم همه بخاطر درسی است که آنان از جانبازیهای شهداء وایثارگران ایران اسلامی گرفته اند وما می بینیم که مسلمانان چگونه عرصه را در لبنان ، سوریه ، یمن و....تنگ کرده اند که سرکردگان آنان راهی جز فرار ندارند.

وی بیان داشت : خانواده های شهداء بدانند که قبور شهدای آنان امامزاده خواهدشد و امروز کمترین کاری که ما می توانیم برای شهداء انجام دهیم برگزاری همین یادواره ها هست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هواوفضای سپاه استان گفت: ما وارث هیهات من الذله حضرت امام حسین (ع) هستیم وهیچگاه در مقابل ابرقدرتها کوتاه نخواهیم آمد و امروز اگر نبودند شهدای عزیز مدافعان حرم ما ، همه کشورهای اسلامی تقسیم می شد ومورد چپاول ابرقدرتها واستکبار قرار می گرفت و وظیفه همه ما است تا با جان ودل از ارزشهای شهداء ، اسلام ، انقلاب و امام راحل پاسداری کنیم.

حجت الاسلام بنی اسدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شهرستان سرایان با تقدیر از برگزارکنندگان این یادواره گفت: تنها راه سعادت جمهوری اسلامی و مسئولین نظام در فضای کنونی پاسداشت خون شهدای عزیز می باشد چون به برکت این خونهای ریخته شده است که نظام اسلامی دارای اقتدار وعزت است و در همه زمینه ها بخصوص عرصه های علمی یکه تاز می باشد .

وی افزود:واقعیتهای جامعه امروز باید برای مردم روشن شود باید بدانند که وظیفه سپاه پاسداران در زمان کنونی در همه عرصه ها دارد فعالیت می کند که نیاز جامعه کنونی نیز همین می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها