خبرهای داغ:
تکمیلی امام جمعه مانه:

متاسفانه برخی از افراد و رسانه ها در داخل کشور سخنگوی افتخاری آمریکا شده اند

حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه مانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر پیش قلعه گفت:چرا امروز عربستان و قطر تمام تلاش خودشان را به کار می گیرند تا نقشه های امریکا و اسرائیل در منطقه پیاده شود؟ چرا امروز برخی از غرب زدگان داخلی نقض صریح برجام و شکست آن را توجیه میکنند؟ متاسفانه برخی از افراد و رسانه ها در داخل کشور سخنگوی افتخاری آمریکا شده اند.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۳۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه مانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر پیش قلعه، با تبریک میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام به بیان سیره پیامبر اکرم وامام صادق علیهم السلام پرداختند.

امام جمعه مانه در ادامه نیز با توجه به هفته وحدت بیان داشتند: جهان اسلام نیازمند وحدت و یکپاچگی و نیز مقاومت در مقابل دشمن است مسلمانان باید همه به دستور قرآنی پایبند و عامل باشند که می فرماید مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم یعنی همه مومنین که خود را پیرو رسول خدا می دانند باید همگی در مقابل دشمن شدید باشند و در میان خود مهربان.

وی افزود: دشمن امروز اسلام، آمریکا و اسرائیل است. آمریکاست که در منطقه فتنه می کند و مسلمانان را به جان هم می اندازد. پیروزی حلب نشان از وحدت و مقاومت است.

تکمیلی تاکید کرد:متاسفانه امروز برخی از دول اسلامی و برخی از عناصر غرب زده داخلی این دستور قرآنی را برعکس عمل میکنند، چون به دشمن می رسند با او با مهربانی و انفعال برخورد میکنند و مصالح او را در نظر میگیرند و برای رونق اقتصاد و سیاست او هزینه میکنند ولی در مقابل با مسلمانان دیگربا شدت و جنگ و خونریزی عمل میکنند.

وی ادامه داد:چرا امروز عربستان و قطر تمام تلاش خودشان را به کار می گیرند تا نقشه های امریکا و اسرائیل در منطقه پیاده شود؟ چرا امروز برخی از غرب زدگان داخلی نقض صریح برجام و شکست آن را توجیه میکنند؟ متاسفانه برخی از افراد و رسانه ها در داخل کشور سخنگوی افتخاری آمریکا شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار