اضهارات ملکه انگلیس سیاست تفرقه افکنانه برای تسلط است / اردوغان از تاریخ عبرت بگیرد

این مسؤول با بیان اینکه اظهارات ملکه انگلیس علیه جمهوری اسلامی طبل تو خالی و بلوف است، تصریح کرد: ایران اسلامی با اتکا به غیرت ملی و مذهبی و پشتوانه جوانان انقلابی به بروزترین تجهیزات نظامی دست پیدا کرده که در این رزمایش سه روزه فقط گوشه‌ای از این دستاوردها نمایان شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۸۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه فریدونکنار از تفرقه میان حوزه و دانشگاه به‌عنوان یکی از برنامه‌های دشمن نام برد و تصریح کرد: با بلند شدن پرچم مبارزه در هر جای کشور همیشه یک حوزوی مبارز یا دانشگاهی بصیر سردمدار بوده است و همین موضوع سبب نگرانی استکبار شده که بر همین مبنا نقشه جدایی این دو قشر تأثیرگذار در دنیا و آخرت مردم کشیدند.
 
حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی با دعوت از آحاد ملت به تقوای الهی، اظهار کرد: روز میلاد مسعود حضرت محمد(ص) امسال با تولد پر خیر و برکت امام جعفر صادق(ع) همزمان شده که برای شیعیان ارزشمند و مبارک است.

وی اخلاق را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خوب بودن دانست و افزود: سالروز شهادت دکتر محمد مفتح که یک مجاهد و از اساتید برازنده حوزه و دانشگاه بوده، در هفته آینده است که به نام وحدت حوزه و دانشگاه نیز نام‌گذاری شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه طرح وحدت حوزه و دانشگاه توطئه‌های دشمنان را برملا کرد، بیان کرد: اساتید دانشگاه و حوزه و طلاب باید منویات امام و رهبری برای تحقق طرح وحدت حوزه و دانشگاه را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود داشته و از اندک اختلافات کذایی بپرهیزند.

جلالی با تأکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه از فتنه جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب افزایش روحیه رزمندگان اسلام و مظهر قدرت ارتش شده است.

وی حضور نیروهای مختلف ارتش در این رزمایش را دارای پیام‌ها و اهداف محوری و فراوان دانست و گفت: یکی از پیام‌های مهم این رزمایش برای دوستان بود که نگران نباشند و قدرت ارتش به کمک مبتکران انقلابی و جوانان ایران اسلامی هر روز افزایش چشمگیری داشته است.

امام جمعه فریدونکنار با تأکید بر اینکه پیام مهم این رزمایش برای دشمنان بود، اظهار کرد: اتحاد و غیرت ملی و مذهبی مردم جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس برای جهانیان نمایان شد و امروز نیز اگر دشمنان غلطی کنند سیلی محکمی از رزمندگان اسلام می‌خورند.

این مسؤول با بیان اینکه اظهارات ملکه انگلیس علیه جمهوری اسلامی طبل تو خالی و بلوف است، تصریح کرد: ایران اسلامی با اتکا به غیرت ملی و مذهبی و پشتوانه جوانان انقلابی به بروزترین تجهیزات نظامی دست پیدا کرده که در این رزمایش سه روزه فقط گوشه‌ای از این دستاوردها نمایان شد.

جلالی با اشاره به اینکه در جبهه‌های اسلامی و مقاومت پیروزی به دست آمده است، افزود: عربستان در سال‌های گذشته به ارزش‌ها و منافع جمهوری اسلامی حمله کرد اما امروز همه توطئه‌های آل‌سعود با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: در اوپک نیز دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران افزایش یافت و عربستان سعودی به ذلت کشیده شد.

امام جمعه فریدونکنار افزود: آل‌سعود در سوریه با حمایت از داعش خون مردم بی‌دفاع را ریخت، در یمن نیز امت اسلامی را به خاک و خون کشید اما هرگز نتوانست بر صنعا تسلط پیدا کند و در لبنان نیز بعد از دو سال توطئه به اهداف خصمانه خود نرسیدند.

این مسؤول با بیان اینکه آل‌سعود نسبت به شکست قطعی و نابودی خود احساس خطر می‌کند، خاطرنشان کرد: نابود شدن آل‌سعود نزدیک است.

جلالی با تبریک آزادسازی حلب، بیان کرد: آزادسازی حلب و پیروزی‌های رزمندگان مقاومت نشان از حمایت خداوند و اسلام از رزمندگان اسلام است که سبب سرشکستگی عربستان و متحدان غربی آن و امریکا شده است.

وی  با اشاره به اینکه آزادی حلب زمینه‌ساز آزادی موصل و یمن است، گفت: نابودی داعش بسیار نزدیک است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: رئیس جمهور ترکیه که از تروریست‌ها حمایت می‌کند باید از این پیروزی‌های جبهه مقاومت و سرشکستگی طرفداران شیطان درس عبرت گرفته و از دست حمایت داعش و آل‌سعود با سر دادن شعارهای اسلامی دست بکشد.

این مسؤول با اشاره به جنایات داعش در شهرک‌های شیعه‌نشین سوریه، اظهار کرد: سازمان ملل در این مورد و در بمباران مردم بی‌دفاع توسط امریکا اعتراض نمی‌کند اما وقتی داعشی‌ها در چنگال پرقدرت رزمندگان مقاومت گیر افتادند از انسانیت، اعلام آتش‌بس و حقوق بشر حرف می‌زند.

جلالی در پایان گفت: با نابودی استکبار جهانی، صهیونیست بین‌الملل، استکبار و حامیان آنها زمینه ظهور امام زمان(عج) بیش از پیش آماده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها