امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید به زراعت، کشاورزی و باغداری توجه ویژه شود تا ضرر اقتصادی را در جامعه شاهد نباشیم، خاطرنشان کرد: مصوبات و وعده و وعیدها نباید باعث شود تا کار باغداران و زحماتشان هدر رود.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۳۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه گردشگری ریشه در دین دارد، تصریح کرد: سفر کردن از خستگی می‌کاهد، سبب کسب معیشت، افزایش رونق اقتصادی و علاوه بر افزایش علم، فرهنگ را متحول می‌کند و سبب آشنایی دوستان نیز می‌شود.
 
آیت‌الله نورالله طبرسی  به گردشگری و اهمیت رونق آن اشاره و اظهار کرد: گردشگری فواید اخروی، درس بندگی و تجربه زندگی را ارتقاء می‌دهد و باید از این اماکن تفریحی و توریستی درس عبرت گرفته شود.

وی افزود: با توجه به قدرت تمام نشدنی خداوند زمین در عین حرکت آرام است و بندگان را در خود نگه می‌دارد.

این مسؤول یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی را گردشگری دانست و بیان کرد: مازندران اگر مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شود، استانی با ظرفیت گردشگری بالا است.

طبرسی با تبریک ایام ولادت حضرت رسول‌الله(ص) تصریح کرد: به برکت مولود ائمه اطهار(ع) خداوند به مردم ایران اقتدار و عظمت داد.

وی با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) ادامه داد: امت کفار به شیعیان حمله می‌کنند و در چنین شرایطی دشمن از شما نمی‌ترسد و شیعیان هم به دلیل دوستی با دنیا به میدان نمی‌روند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه کلید و نبض خاورمیانه در دست مسلمانان قرار دارد، افزود: با توجه به عزت اسلام با اتکا به وحدت باید خویشتن خویش را پیدا کنیم.

طبرسی خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه چهره رئوف پیامبران را سخت و بد جلوه دهند داعش را به‌وجود آوردند و این همه مصیبت‌ها را ما با دست خود می‌کشیم.

وی با اشاره به آزادسازی حلب و شکست گروه‌های تکفیری در سوریه، گفت: به ملت سوریه تبریک می‌گویم که با مقاومت و وحدت، داعش و داعش‌ها را که پنج سال کشورشان را اشغال کرده بودند، بیرون کردند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران برجام را برای جمهوری اسلامی بدون خیر و برکت دانست و بیان کرد: وقتی از خواب غفلت بیدار شوند و ببینند منافع آنان در خطر است و هرچه به‌ضرر باشد بدعهدی می‌کنند.

طبرسی با بیان اینکه سه سال وقت کشور و نظام را گرفتند و برجام از ابتدا نافرجام بود، گفت: مسؤولان باید هوشیار باشند و رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و مردم زیر سایه رهبری با هم منسجم باشند تا عمود خیمه کاخ سفید را نابود کنند.

وی با بیان اینکه دولت با حمایت مردم و هدایت رهبری این دوره را هم باید گذراند، افزود: از این مشکلات هم عبور می‌کنیم و این بار هم سیلی محکم به گوش دشمن می‌زنیم.

طبرسی به هفته وحدت و وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: انتظار ما از دانشجو و حوزه و دانشگاه این است این دو گروه مهم که قوّه عاقله جامعه هستند دین و دنیا را با تجمیع یکدیگر مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به خسارت باغداران و کشاورزان مازندرانی از سرمازدگی محصولات، گفت: دولت از کشاورزان پشتیبانی خوبی داشت امیدواریم از باغداران هم حمایت کند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید به زراعت، کشاورزی و باغداری توجه ویژه شود تا ضرر اقتصادی را در جامعه شاهد نباشیم، خاطرنشان کرد: مصوبات و وعده و وعیدها نباید باعث شود تا کار باغداران و زحماتشان هدر رود.

طبرسی با اشاره به هفته راهداری گفت: تمام راهداران و دست‌اندرکاران حمل و نقل در پناه خداوند باشند و مشکلات فعالان این عرصه هم از سوی مسؤولان برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها