خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

در حلب تمام استکبار در مقابل پرچم مقاومت اسلامی بودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه پیروزی حلب با مقاومت و اعتماد به وعده الهی محقق شد گفت: تمام استکبار در مقابل پرچم مقاومت اسلامی بودند اما با توکل بر خداوند پیروزی در محور مقاومت صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۱۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد حسین خدادادی در جمع نمازگزاران روستای درمیان ضمن تشکر از مردم هميشه در صحنه روستای درمیان در مناسبت های مختلف، اظهار داشت: دشمن به دنبال تفرقه و شکست وحدت بین مسلمانان است و مطمئنا وحدت پیش برنده امت اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه پیروزی حلب با مقاومت و اعتماد به وعده الهی محقق شد و افزود: تمام استکبار در مقابل پرچم مقاومت اسلامی بودند اما با توکل بر خداوند پیروزی در محور مقاومت صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: آزادی حلب یعنی شکست همه قدرت سیاسی استکبار در یک نقطه از جهان و فروپاشی پرچم استکبار و برافراشته شدن پرجم اسلام.

 

وی با اشاره به تمدید قانون تحریم‌های ۱۰ ساله علیه ایران و نقض توافق هسته‌ای و برجام، گفت:حدود دو سال تیم مذاکره کننده هزینه گذاشت تا موضوعی به نام برجام رخ دهد حال آیا دشمن با توافق نامه ای به نام برجام، دشمنی نسبت به ما را به دوستی تبدیل کرد؟

 

خدادادی با اشاره به اینکه عدم  بصیرت سبب مجذوبیت برخی از افراد به سمت آمریکا می شود اظهار داشت: امریکا همان امریکایی است که هواپیمای ایران را ساقط کرد، جنگ را به راه انداخت، خون و خونریزی در کشورهای مسلمان به راه انداخت، آمریکا همان آمریکای گذشته و دشمن همان دشمن است. 

 

وی اضافه کرد:عده ای می خواهند امریکا را بزک کنند و چهره دیگری از آن نشان دهند.

 

فرمانده سپاه درمیان به تاکیدات رهبری در خصوص لزوم وحدت میان آحاد امت اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید گوش به فرمان رهبری باشیم و امروز لزوم وحدت بسیار زیاد است خصوصا در شهرستان درمیان که در مرز قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها