آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در جشن وحدت کیاسر با بیان اینکه باید عزت‌مندانه زندگی کرد و تن به ذلت دشمنان نداد، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت مسؤولان هستند و باید با آنها مدارا کرد.
کد خبر: ۸۷۹۳۴۰۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی کرد و این وظیفه مسؤولان است، تصریح کرد: چرا باید مردم چهاردانگه تاوان مردم شهر را دهند و با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.
 
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در جشن وحدت کیاسر با بیان اینکه باید عزت‌مندانه زندگی کرد و تن به ذلت دشمنان نداد، اظهار کرد: مردم ولی‌نعمت مسؤولان هستند و باید با آنها مدارا کرد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) مانند پادشاهان زندگی نمی‌کردند، پیامبر گرامی اسلام(ص) از روش زندگی متکبّران، ظالمان و پادشاهان بیزار بود.

میرعمادی با اشاره به اینکه تا چند سال گذشته منطقه کیاسر جاده نداشت و مردم در رنج و سختی زندگی می‌کردند، عنوان کرد: سفر پُرخیر و برکت مقام معظم رهبری به بخش چهاردانگه باعث شد تا این منطقه صاحب برق، گاز، تلفن و جاده شود.

وی با تأکید بر اینکه هدیه مقام معظم رهبری را با انتقال زباله به منطقه چهاردانگه به‌کام مردم تلخ نکنید، گفت: آیا سزاوار است جان و مال مردم منطقه چهاردانگه به‌خاطر انتقال زباله در خطر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه چرا روستاها آباد نیستند و چرا چهاردانگه به این‌روز افتاده است، تصریح کرد: این عقب‌ماندگی نتیجه بی‌توجهی مسؤولان به منطقه چهاردانگه است و مطمئن باشید در پیشگاه خداوند متعال مسببین آوردن زباله به این منطقه در دادگاه عدل الهی موأخذه می‌شوند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: منطقه چهاردانگه منطقه بکری بود و یک منطقه بسیار خوبی که می‌توانست به قطب گردشگری تبدیل شود اما یک عده با آوردن زباله جلوی پیشرفت این منطقه را گرفتند.

وی با اشاره به بازدید بخشدار چهاردانگه از محله دپوی زباله گفت: لااقل یک مسؤولی بلند شد و رفت محل دپوی زباله را بازدید کرد اما سؤال می‌کنم آیا واقعا این مسئله قابل تحمل است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم حق دارند که مسؤولان در منطقه حضور یابند و مشکلات آنها را رسیدگی کنند، تصریح کرد: حدود سه سال گذشته در برنامه‌ای در شهرستان محمودآباد که خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست نیز حضور داشت و سخنرانی کرده بود، بنده به ایشان گفتم ببینید چه بلایی بر سر چهاردانگه آوردید و وی در پاسخ گفت مسؤولان محیط زیست مازندران به ما گفتند زباله را بهترین مکان بردیم و اصلاً منطقه آسیب نمی‌بیند.

میرعمادی ادامه داد: حالا رئیس سازمان محیط زیست بیاید در این مکان نگاه کند محیط زیست حیوانات که هیچ، جان مردم نیز با این وضع دپوی زباله در خطر است.

وی با بیان اینکه شیرابه‌هایی که از آن مکان سرازیر می‌شود مطمئن باشید در چند سال آینده آثارش را در آب‌های زیرزمینی و سطحی کیاسر خواهد گذاشت، اضافه کرد: نفوذ شیرابه‌ها به آب‌های زیرزمینی وضعیت بسیار دردناکی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت انتقال زباله به جنگل‌های چهاردانگه دیگر قابل تحمل نیست، خاطرنشان کرد: مردم منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر مردم عزت‌مندی هستند.

این مسؤول با بیان اینکه حداقل چند نفری که در این روستاها ماندند باید این مقدار را حفظ کنیم، تأکید کرد: باید کاری کنیم جوانان در این منطقه بمانند و این با توسعه کشاورزی، اشتغال و صنعت امکان‌پذیر است.

میرعمادی با بیان اینکه نباید کاری کنند تا این تعداد اندک مردم از منطقه خارج شوند، تصریح کرد: انجام کاری که موجب خروج مردم از منطقه شود با اهداف نظام اسلامی و با برنامه‌های کشور منافات دارد.

وی با بیان اینکه نسبت به انتقال زباله به بخش چهاردانگه اعتراض داریم و هر کجا که از دست ما برآید تذکر می‌دهیم، گفت: اگر می‌شد نامه‌ای به مقام معظم رهبری دهیم و بگوییم شما احیاگر چهاردانگه بوده‌اید و با ایجاد جاده، زباله به‌صورت غیراصولی در حال انتقال و دپو است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها