نشست روشنگری با موضوع فناوریهای نوین مشکلات و آسیبها ویژه اولیاء و مربیان توسط پایگاه بسیج پیامبراعظم (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۸۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری با موضوع فناوریهای نوین مشکلات و آسیبها در یکی از مدارس مسکن مهر شهرستان سمنان ویژه اولیاء و مربیان توسط  پایگاه مقاومت بسیج  پیامبراعظم (ص) حوزه علی بن ابیطالب استان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام میرشفیعی از روحانیون  نمایندگی ولی فقیه سپاه ایناستان با اشاره به که به آسیب و ضررهایی که فناوری ها جدید برای فرزندان بوجود میاورد گفت: باید بپذیریم علم و فناوری در حال پیشرفت است، و باید از فناوری برای پیشرفت و تعالی استفاده کنیم.اما این استفاده باید کنترل شده باشد تا بتوان بهره مثبت از آن برد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات اساسی در آموزش استفاده از این وسایل به خانواده ها ادامه داد: چون خانواده ها و مدارس بیشتر به فرزندان  دسترسی دارند، می‌توانند تأثیرات بیشتری بر فرزتدان بگذارند، بنابراین باید برای مربیان مدارس و خانواده ها جلسات و کارگاه‌های آموزشی تشکیل شود تا آنها نیز آسیب‌ها و هشدارها را به خانواده‌ها و فرزندان انتقال دهند.

حجت الاسلام شفیعی  با بیان اینکه برای کم‌ کردن آسیب‌های اجتماعی باید مربیان و خانواده‌ها را توجیه کرد، متذکر شد: باید با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق با کمک کارشناسان مجرب و اقدامات کارشناسانه برای رفع این آسیب‌ها گام برداشت.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات