خردسالترین سرگروه شجره طیبه صالحین در زیرکوه:

اگر دشمن وارد میدان شود ما هم وارد میدان خواهیم شد

خردسالترین سرگروه شجره طیبه صالحین در زیرکوه با بیان اینکه راه بسیج پیروی از راه ولایت است گفت:تهدیدات دشمنان نظام خیالبافی است و اگرروزی دشمن وارد میدان شود ما هم وارد میدان خواهیم شد و جواب محکمی به دشمنان خواهیم داد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۸۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، میلاد رستم پور یکی از نوجوانان فعالی بسیجی شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی است که در اغلب مراسم ملی و مذهبی با لباس و چفیه بسیجی حضور پررنگی دارد.

میلاد به عنوان خردسالترین سرگروه حلقه های صالحین شهرستان حضور فعالی در شجره طیبه صالحین دارد و سعی می کند هم سن و سالهای خود را با مبانی اسلام و انقلاب آشنا کند.

گفتگوی صمیمی ما را با این نوجوان بسیجی بخوانید:

میلاد رستم پور متولد ۲۹ شهریور ۱۳۸۳ و در کلاس ششم آموزشگاه شاهد شهید کاوه حاجی آباد مشغول به تحصیل هستم و به عنوان بسیجی در پایگاه بسیج شهید محلاتی شهر حاجی آباد مشغول همکاری با نهاد مقدس بسیج  و در امر تامین امنیت،کمک در برگزاری مراسم ملی و مذهبی و فعالیت های فرهنگی فعالیت می کنم.

وی با بیان اینکه علاقه من به بسیج مرا به این سمت کشاند،ادامه داد:با توجه به اینکه دو نفر از برادران من هم عضو بسیج بودند و در هیات های مذهبی فعالیت می کردند من هم به این راه علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم وارد راه بسیج شوم.

این نوجوان ادامه داد: درحال حاضر سرگروه حلقه صالحین با نام شهید احمدی روشن از شهدای هسته ای در مسجد جامع شهر حاجی آباد هستم. این حلقه در حال حاضر ۱۳ عضو دارد وبرنامه های این حلقه در سه روز از هفته برگزار می شود.

میلاد گفت: به اتفاق نوجوانان شهر درسه حلقه صالحین فعالیت می کنم؛ در حلقه های صالحین مسائل مربوط به احکام ،نماز و مسائل دینی و علمی و فرهنگی بحث می شود.

راه بسیج ، پیروی از راه ولایت است

نوجوان ترین سرگروه حلقه صالحین نظر خود را درباره بسیج اینگونه بیان می کند: راه بسیج پیروی از راه ولایت است و به عنوان یک نوجوان بسیجی دوست دارم در این راه فعالیت کنم.

میلاد نظر خود را در رابطه با  یاوه گویی های دشمنان و تهدید حمله نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران،گفت: دشمنان نظام هیچکاری نمی توانند بکنند و همه حرفهای آنها خیالبافی است، اگر جرات و جربزه دارند وارد میدان شوند تا آنوقت ما هم وارد میدان شویم و با همین دستان کوچک خود مشت محکمی به دهنشان بزنیم.

رستم پور ادامه داد: در راه دفاع از این آب و خاک حاضرم جان خود را فداکنم و اگر روزی به حضور من در راه دفاع از وطن نیازباشد با جان و دل آماده ام.

فعالیت در بسیج به درس خواندنم کمک کرده است

میلاد رستم پور با بیان اینکه فعالیت در بسیج و حلقه های صالحین به درس خواندنم کمک کرده است، ادامه داد: ابسیاری از اطلاعات دینی و مذهبی که در درسهایم وجود دارد را بخاطر حضور در حلقه های صالحین از قبل یاد گرفتم و با بسیاری از مسائل آشنا شده ام و در درس خواندن بهتر شده ام.

این نوجوان فعال بسیجی از هم سن و سالهای خواست وارد بسیج شوند، در حلقه های صالحین حضور داشته باشند تا ادامه دهنده  راه ولایت و رهبری و شهدا باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار