امام جمعه ابرکوه:

رأی اعتماد مجلس یمن به دولت نجات ملی، شکستی دیگر برای عربستان/ وحدت حیاتی ترین نیاز مسلمان است

امام جمعه ابرکوه گفت: پس از پیروزی حلب، رأی اعتماد مجلس یمن به دولت نجات ملی، شکستی دیگر برای عربستان را رقم زد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۷۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، با اشاره به پیروزی های جبهة مقاومت در حلب و موصل، اظهار کرد: پدرخواندگان تروریسم در منطقه با جلوداری حکومت سعودی، برای التیام دردهای خود، نشست شورای همکاری خلیچ فارس را تشکیل می دهند تا با تمسک به مثلث شوم استکبار، ازغرقاب نابودی نجات پیدا کنند.

حسینی افزود: پس از این پیروزی ها، رأی اعتماد مجلس یمن به دولت نجات ملی که به دولت جبهه مقاومت و انصارالله مشروعیت کامل داد، شکستی دیگر برای عربستان و حملات ناجوانمردانه و بمباران پی در پی شهرهای یمن، نشان از عصبانیت خونخواران ریاض دارد.

وی خاطر نشان کرد: تعجب اینجا است که چرا وجدان های خفته سازمان های بین المللی که خودشان اعلام می کنند؛ در هر ده دقیقه یک کودک یمنی به واسطه تبعات جنگ و نبود تغذیه جان می دهد، یا چرا منادیان حقوق بشری در برابر ظلم و جنایت ها، سکوت و بلکه حمایت از ظالم و متجاوز می کنند؟!

خطیب جمعه ابرکوه در آستانه روز وحدت حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: دستاورد رژیم آمریکائی ستم شاهی عاری کردن دانشگاه ها از دیانت و معنویت بود. چرا که این راهکاری جهت بی دین شدن نسل های جامعه بود تا زمینه بیشتر، برای سلطه امریکا و انگلیس بر کشور را فراهم کند.

حسینی تاکید کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی، دو کانون علم و فضل، کمال و مهد پرورش اندیشمندان و فرهیختگان، به صورت موازی هدف مشترک زمینه اعتلای کشور و نظام اسلامی را در همه ابعاد فراهم سازند.

وی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) عنوان کرد: مسلمانان باید با الگو قرار دادن پیامبر(ص) و با هوشیاری دست سیاه عوامل نفاق و تکفیر را از جوامع اسلامی کوتاه و اجازه ندهند دشمنان بنام دین سرنوشت آنها را به بازی بگیرند.

حسینی با تاکید بر این موضوع که وحدت حیاتی ترین نیاز ملت های مسلمان است، گفت: بلاهائی که در دنیا بر سر مسلمانان کشور های مختلف وارد می شود، از عواقب شوم تفرقه است.

امام جمعه ادامه داد: ثمره میوه شیرین وحدت، مقاومت است و نتیجه مقاومت پیروزی است. آزادی حلب در حقیقت تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت مجاهدان اسلام بود.

سروابرکوه

ارسال نظرات