نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه زنجان:

تنوع و پيچيدگي ماموريت هاي پليس نيازمند بصيرت است

كار پليس بسيار سخت و دشوار بوده و با توجه به اين تنوع و پيچيدگي پليس نيازمند بصيرت هستيد.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۵۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه زنجان در جمع كاركنان انتظامي استان زنجان برگزاري دوره هاي بصيرت را ارزشمند دانست و گفت: از جمله كلماتي كه در قرآن كريم بر آنها تاكيد شده عقل ، بصير و بصيرت است.

آيت الله علي خاتمي با تاكيد بر اينكه قدرت كنترلي بايد متناسب با حركت انسان باشد بيان داشت : انسان موجودي است كه از طرف خداوند متعال همواره در معرض آزمايش و امتحان است.

وي با اشاره به اينكه انسان براي كنترل فرائض نياز به عقل دارد اظهار داشت :از آنجا كه در كنار عقل ، هوس هم وجود دارد ايمان به كمك انسان مي آيد.

آيت الله خاتمي انسان را موجودي انتخابگر بيان و تصريح کرد:كار پليس بسيار سخت و دشوار بوده و با توجه به اين تنوع و پيچيدگي پليس نيازمند بصيرت هستيد.

وي بصيرت را صفاي باطن خواند و گفت : خدا به انسان با بصيرت يك تيز بيني مي بخشد كه به وسيله آن راه صحيح را از ناصحيح تشخيص مي دهد.

خاتمي به هوشياري ، تيز هوشي و توانمندي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي ) اشاره و بيان كرد : نشان عقل، بصيرت ، قدرت و قوت ايمان است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان به ويژگي هاي كار پليس اشاره کرد و گفت: اگر در اين شغل حواس ها جمع باشد خداوند بيشترين پاداش ها را مي دهد و اگر نباشد بزرگترين آسيب ها را مي بيند.

ارسال نظرات