مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی به عنوان یک دانشگاه عمل مي‌كند

کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی باید به عنوان یک دانشگاه عمل کند، چرا که کار امداد فرهنگ سازی و ارتقای سطح توانمندی خانوادهها برای رسیدن به خوداتکایی و خودکفایی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۴۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع شورای مدیران استان در شهرستان طارم اعتمادسازی راموثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: تلاش و فعالیت جهادی موجب رشد و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مددجویان خواهد شد.

هدایت صفری افزود: اعتمادسازی بین خیران نیز از دیگر عواملی است که موجب ارتقای سطح خدمت رسانی و در نتیجه نیل به اهداف توانمندسازی خانواده ها موثر است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه محرومیت زدایی مدیران جهادی و میدانی نیاز است، اظهار داشت: قطعا اگر کاری با تلاش و برای رضای خداوند انجام شود، تاثیر مثبت خود را خواهد داشت.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین کارها در حمایت از جامعه هدف ارائه خدمات فرهنگی است، گفت: حوزه فرهنگی باید در زمینه های مختلف زمینه ساز شده و جریان ساز باشد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در ارائه خدمات فرهنگی باید به عنوان یک دانشگاه عمل کند، چرا که کار امداد فرهنگ سازی و ارتقای سطح توانمندی خانوادهها برای رسیدن به خوداتکایی و خودکفایی است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ افزود: در توصیه ایشان به مدیران کمیته امداد سه مقوله توانمندسازی ، ارتقای باورهای دینی و ایمانی با بهره گیری از ظرفیت مردمی مورد تاکید قرار گرفته است.

صفری با تاکید بر اینکه مدیران امداد باید در شناسایی آسیب ها و پیشگیری از آنها همه باید دغدغه داشته باشند، تصریح کرد: برای تحقق این امر ارتباط بین حوزه ای و تقویت ابعاد معنوی خانواده ها بسیار اثر بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارزیابی و تحلیل آمارها و رتبه بندی و سطح بندی خدمات موجب ایجاد رقابت مثبت در تمامی حوزه ها خواهد بود، گفت: برای این کار لازم است، بخشهای مختلف تجزیه و تحلیل جامعی از امور داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با تاکید بر تقویت تفکر بسیجی، جهادی و همدلی و انسجام در کارها افزود: داشتن نظارت بر امور و ارزیابی عملکردها موجب سلامت محیط کار می شود.

صفری با بیان اینکه کار و خدمت در کمیته امداد باید به صورت تیمی و در قالب انسجام بخشی به فعالیتها و تبدیل خدمات جزیره‌ای به خدمات زنجیره‌ای صورت گیرد، گفت: رسیدن به یک مفاهمه مشترک اثربخشی خدمات را ارتقا می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر جدی گرفتن امور پیگیری بخش‌های مختلف خدمت رسانی از جمله اشتغال را موجب تقویت و ارتقای سطح خدمات اعلام کرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر شیب زکات جمع آوری شده باید به سمت محرومان هدایت شود.

ارسال نظرات