خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در مراسم جشن وحدت روستای عشایرنشین دیم قشلاق منطقه بورالان ماکو گفت: امروز در سایه این اتحاد وانسجام تمامی اقوام و مذاهب در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی مسالمت آمیزی با همدیگر دارند.
کد خبر: ۸۷۹۳۲۲۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم با بیان اینکه ایران اسلامی در پرتو انقلاب اسلامی وحدت و امنیت دارد افزود: امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبدع و مبتکر اتحاد مسلمانان در جهان اسلام است.

فرمانده سپاه شهداء با تاکید بر اینکه وحدت و امنیت دو نیاز اساسی و اصلی در جامعه اسلامی است خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام در جوامع اسلامی بسیار تلاش می کنند تا با انواع توطئه و نیرنگ ملت های مسلمان را به جان همدیگر بیاندازند.

خرم با اشاره به شیطنت و همراهی برخی از کشورهای اسلامی با دشمنان قسم خورده دین اسلام ادامه داد: امام راحل از اول انقلاب اسلامی بسیار به وحدت و اتحاد مسلمانان تاکید داشته وآن را عامل اصلی قدرت جهان اسلام می دانست.

ماموستا ابراهیمی امام جماعت مسجد روستای دیم قشلاق هم در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) وهفته وحدت گفت: پیامبر گرامی اسلام عامل وحدت و اتحاد مسلمانان بوده ومسلمانان با دارا بودن کتاب واحد، سنت واحد و نماز و اذان واحد در خط و روش و سیره پیامبر حرکت می کنند.

گفتنی است این مراسم با اجرای مراسم مولودی خوانی ادامه یافت.

ارسال نظرات