خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

«مسامحه در اعتلای معنویت» عامل عقب گرد و نابودی است

آیت الله ایمانی گفت: معنویت سرمایه اصلی و اساس زندگی و رشد و بالندگی نظام اسلامی است وظیفه داریم نسبت به اعتلا و ارتقای معنویت بسیجیان تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۹۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
دیدار صمیمانه اعضای هیئت رییسه مجمع بسیج فارس و آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، مهندس سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای استان فارس و دکتر محمد رضا رضایی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آیت الله ایمانی در ابتدای این دیدار با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، گفت:  بسیج یکی از نعمت های بی حساب الهی است که پروردگار عالم به امام خمینی (ره) الهام کرد و امام (ره) نیز آن را اجرایی کرد، امروز هم کشورهای اسلامی این راه را دنبال می کنند.

وی با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه هر چه عمیق تر و راسخ تر باشد به نفع نظام و استان است، گفت: باید هرچه می توانیم در راستای دفاع و حمایت از بسیج و همچنین رشد و بالندگی این مجموعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی چند نعمت که یکی از مهم ترین آن ها بسیج است نداشت به میزان قابل توجهی ضربه خورده و آسیب دیده بود.

وی با اشاره به اینکه در مجمع بسیج 12 کارگروه تخصصی داریم، گفت: 19 قشر تخصصی بسیج و کارگروه های مجمع دارای استعداد و توانمندی هستند و بیش از گذشته در تمام عرصه ها فعال شوند.

آیت الله ایمانی با تاکید بر اینکه " مسامحه در اعتلای معنویت " عامل عقب گرد و نابودی است، گفت: معنویت سرمایه اصلی است وظیفه داریم نسبت به اعتلا و ارتقای معنویت بسیجیان تلاش کنیم، معنویت همه چیز ما، اساس زندگی و رشد و بالندگی نظام اسلامی است.

وی افزود: حلقات صالحین یک فرصت ارزشمند و استثنایی است، رابطه مربیان و اعضای این حلقات باید رابطه پدر و فرزندی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه مسئله " تولی و تبری " در مجموعه بسیج مورد توجه قرار بگیرد، گفت: جهت گیری حرکت بسیج در قالب تبری و تولی است، عموم بسیجیان دارای تولی و تبری هستند و برخی اوقات خواص باید از ایشان یاد بگیرند، انسان باید در مقابل دشمنان خدا قاطعانه و محکم بایستد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها