خبرهای داغ:
دکتر رضایی گفت: اعتقاد داریم بسیج یک نعمت خدادای است که نصیب ملت ایران شده و در عرصه های مختلف می تواند به کشور کمک می کند.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۹۱
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
نشست تخصصی مجمع بسیج استان فارس با حضور دکتر محمد رضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر برگزار شد.

دکتر رضایی در حاشیه این نشست تخصصی با اشاره به دیدار هیئت رییسه مجمع بسیج فارس با نماینده ولی فقیه در استان ، گفت: امیدواریم آیت الله اسدالله ایمانی همچنان در کنار مجمع بسیج حضور داشته و اعضای مجمع را از رهنمودهای خویش بهره مند سازند.

وی با بیان اینکه بسیج نقش موثری در مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی ایفا می کند، گفت: اعتقاد داریم بسیج یک نعمت خدادای است که نصیب ملت ایران شده و در عرصه های مختلف می تواند به کشور کمک می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محوریت فعالیت مجمع بسیج " فکری، علمی، تحقیقاتی و پزوهشی "، گفت: کارگروه های مجمع بسیج از نخبگان استان فارس با هدف خدمت رسانی به مردم، دین و کشور تشکیل شده اند و رویکرد سپاه فجر فارس هم تامین تمام امکانات مادی و معنوی موردنیاز مجمع بسیح استان برای فعالیت های علمی و پژوهشی است.

وی با بیان اینکه نتیجه بررسی های علمی و پژوهشی مجمع بسیج با هدف خدمت به مردم فارس در اختیار مسئولان و مدیران استان قرار می گیرد، گفت: استان فارس درگیر مسئله خشکسالی است و جمعیت زیادی هم مشکل اشتغال دارند، بسیجیان امروز می توانند در حوزه اقتصاد به استان کمک کنند.

رییس مجمع بسیج فارس با تاکید بر اینکه نتیجه کار مجمع بسیج به توسعه و رفع مشکلات استان کمک می کند، گفت: موضوعاتی که مردم در جامعه لمس می کنند در مجمع بسیج مطرح شده و راهکارهای مناسب ارائه می شوند، این راهکار ها برای ارائه به مجلس شورای اسلامی هم مفید هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها