حجت‌الاسلام تاج‌آبادی در گفت‌و گو با بسیج :
کارشناس مسائل دینی با تاکید بر اینکه دشمن برای تضعیف اسلام به دنبال ترویج دین‌های دروغین است، گفت: اختلافات و تفرقه‌افکنی در بین شیعه و سنی راهی برای نفوذ و رخنه دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۴۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به لزوم وحدت بین شیعه سنی گفت: ایجاد وحدت در میان مسلمین جهان اسلام یکی از مهمترین وظایفی است که بر عهده همه مسلمین است. همه ما وظیفه داریم برای اعتلا و گسترش دین مبین اسلام فتنه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: وحدت از ابزار مهم در پیروزی انقلاب و رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آنچه باعث شد که انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند همبستگی مللت ایران بود.

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: شیعه و سنی دست در دست هم با اتحاد و همبستگی و با حضور در صحنه‌های ملی و مذهبی به دشمنان نشان داده‌اند همواره مدافع سرسخت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی خاطرنشان کرد: برای حفظ وحدت، شیعه و سنی باید از کتاب قرآن و اهل بیت پیغمبر(ص)  پیروی جوید تا رستگار شوند.

وی باشاره به اینکه وحدت بین شیعه و سنی بیشتر این  باید شود، گفت: اگر تفرقه و شکافی بین مسلمین به وجود آید تنها کسانی که سود می‌برند دشمنان و به خصوص دشمنان اسلام و قرآن هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی ادامه داد: در خطبه پنجم نهج البلاغه حضرت علی(ع) می فرمایند مردم را از متفرق شدن باز بدارید و اتحاد کنید تا باهم یکپارچه شوید و از حق مسلم خود دفاع کنید.

وی  با اشاره به اینکه قرآن کریم مسلمانان را به وحدت و یگانگی و انسجام دعوت کرده است، بیان داشت: اختلافات و تفرقه‌افکنی در بین شیعه و سنی راهی برای نفوذ و رخنه دشمن است.

کارشناس مسائل دینی گفت: در این روزها دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت‌های مالی و رسانه ای می‌شوند. آل‌سعود، وهابیت، سلفی‌های تکفیری و شیعه لندنی را ایجاد می کنند هر دو از یک آبشخور حمایت می شوند هدف آنها تضعیف اسلام و ترویج دین های دروغین است.

وی ادامه داد: آنچه در سوریه و لبنان سبب اتحاد شد دشمن شناسی و با پی بردن به حقیقت است و باعث شد تا مردم در مقابل دشمن متحد شوند و آن را از سرزمین های خود بیرون برانند.

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: زمانی که جهان آماده جانفشانی در رکاب امام زمان (عج) باشد آن وقت است که امام(عج) ظهور خواهند کرد و عدالت و اتحاد جهانی بین همه مسلمین برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی تفرقه بین مسلمانان هستند، گفت: دشمنان اسلام با ایجاد اختلاف بین مسلمانان و به راه انداختن جنگ و خونریزی بین آنها چهره ای خشن و غیر انسانی از اسلام را ترسیم نموده و به ترویج اسلام هراسی در دنیا پرداخته اند اما علمای اسلام بیدار هستند و فریب این تفرقه انگیزی را نخواهند خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات