خبرهای داغ:
داور رشته حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان مطرح کرد

فراهم‌سازی حضور مردم در محل برگزاری مسابقات قرآن

داور رشته حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: برنامه‌ریزی برای حضور مردم و علاقمندان به قرآن کریم در سالن‌های برگزاری مسابقات قرآنی ضروری است.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۲۳
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
فراهم‌سازی حضور مردم در محل برگزاری مسابقات قرآن
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس امام جمعه داور رشته حفظ این جشنواره قرآنی اظهار کرد: حافظان خوب و قوی در بخش حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان با یکدیگر رقابت کردند و سطح شرکت کنندگان نیز نزدیک و رقابت‌ها فشرده بود.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد که اگر برنامه ریزی در راستای حضور مردم و علاقمندان به قرآن کریم در سالن‌های برگزاری مسابقات قرآنی صورت گیرد؛ این امر گامی در راستای ترویج و تبلیغ قرآن خواهد بود که متاسفانه در بسیاری از جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی این تمهیدات اندیشیده نمی‌شود.

این استاد قرآن کریم عنوان کرد: همه این برنامه‌ها و جشنواره‌های قرآنی در راستای خارج کردن قرآن از انزوا است و از این رو باید تلاش شود تا افراد بیشتری با اینگونه مسابقات قرآنی آشنا شوند و با حضورشان از تلاوت‌های قاریان و اجرای حافظان استفاده کنند.

رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی پیشنهاد کرد تا برگزیدگان این جشنواره قرآنی در مساجد کلاس‌هایی برای نوجوانان و جوانان علاقمند به قرآن برگزار کنند.

استاد بخش حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان بیان کرد: در هر سطحی باید به موضوع آموزش توجه داشت و فعالان قرآنی به امر آموزش نیاز جدی دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار