مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نظرآباد؛

رمز پیروزی مدافعان حرم در سوریه استقامت و پایداری ودینداری بود

حجت الاسلام فلاح نژاد گفت: ایران تنها کشوری است که در منطقه از امنیت کامل برخوردار است، وایجاد نا امنی ها در کشورهای همسایه جهت مقابله با ایران است، حتی در کشور آمریکا که مدعی ابر قدرتی است شاهد ناامنی فراوانی هستیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۱۰۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام حسین فلاح نژاد در نشستی که با حضور جمعی از  پیشکسوتان و جانبازان بسیجی شهرستان نظرآباد در حسینیه این ناحیه برگزارشد اظهار داشت: پیروزی دلیرمردان مدافع حرم مشت محکمی بر دهان استکبار بود، اگر اتحاد وهمبستگی ولطف ائمه معصومین (ع) نبود این پیروزی به وقوع نمی پیوست.

رمز پیروزی مدافعان حرم در سوریه استقامت و پایداری ودینداری بود

وی افزود: ما 37 سال است که تحریم را به جان خریدیم و هرچقدر بخواهند تحریم ها را افزایش دهند، قدرتمند تر ومتکی به قدرت داخلی می شویم.

حجت الاسلام فلاح نژاد گفت: به برکت خون شهدا ما در دورانی که سلاح های پیشرفته ای نداشتیم، در مقابل دشمن ایستادگی کردیم، وهم اکنون شاهد آن هستیم که ایران جزء 10 کشوربرتر دنیا در عرصه نظامی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد:  ایران تنها کشوری است که در منطقه از امنیت کامل برخوردار است، وایجاد نا امنی ها  در کشورهای همسایه جهت مقابله با ایران است، حتی در کشور  آمریکا که مدعی ابر قدرتی است شاهد ناامنی فراوانی هستیم.

حجت الاسلام فلاح نژاد در ادامه با اشاره به نالایق بودن بعضی از مسئولین تصریح کرد: اجرای اصل شایستگی سالاری بایدسرلوحه کار ما در کشور باشد ومسئولین نالایق جای کسانی که دارای تخصص و وجدان کاری هستند را نگیرند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: یک مدیر زمانی میتواند موفق باشد که در دلها جا داشته باشد،
مقام معظم رهبری در اجرای عدالت کوتاه نمی آیند وهر دولت یا نظامی که سقوط کرده به دلیل اجرایی ناصحیح عدالت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار