خبرگزاری بسیج: پیکر مطهر پدر شهیدان «ناصر و صادق صدیفی» از میدان امام خمینی (ره) شهر دماوند تشییع و در گلزار شهدای محله درویش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۰۹۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در مراسمی با حضور مسئولان، مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان دماوند پیکر پاک پدر شهیدان «ناصر و صادق صدیفی» از میدان امام خمینی (ره) شهر دماوند تشییع و در گلزار شهدای محله درویش به خاک سپرده شد. مرحوم حاج «علی اکبر صدیفی»، پدر این دو شهید والامقام که عمری را با ایثارگری، صبوری و استقامت در راه حق سپری کرده بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. ناصر صدیفی متولد سال ۱۳۴۰ در جریان مبارزات مردم در برابر رژیم پهلوی چند روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ۸ بهمن سال ۵۷ در تهران به شهادت رسید و صادق صدیفی متولد سال ۱۳۴۷ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه در ۱۲ بهمن سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام‌جمعه دماوند در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت پدر شهیدان صدیفی، اظهار کرد: همراهی دائمی این مرد مؤمن انقلابی با آرمان‌های اسلام و انقلاب، عزم و شرکت مستمر در نمازهای جماعت و جمعه، قرائت قرآن، پایداری و صبوری مثال‌زدنی ایشان در مصیبت از دست دادن دو فرزند شهیدش و حمایت از ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب تا لحظه آخر عمر از خصوصیات بارز و برجسته این پدر بزرگوار بوده است.

 

 

ارسال نظرات